معاون آموزش،پژوهش وفناوری وزارت صمت با تاکید برلزوم حمایت از برنامه های مرتبط با تشویق والگوسازی برندهای برگزیده ملی از برگزاری جشنواره ملی حاتم با مشارکت مجلس شورای اسلامی خبر داد .
کد خبر: ۹۰۵۹۲۴۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتانیوز، قبادیان در دیدار با علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی ) پیرامون مباحث مرتبط با همکاری دولت و مجلس در خصوص حمایت از برندهای ملی و تهیه نقشه راه برون رفت واحدهای صنعتی و تولیدی با کمترین هزینه از شرایط نابسامان کنونی بحث و تبادل نظر کرد.
علیرضا محجوب رییس جشنواره ملی حاتم، عملکرد وزارت صمت و معاونت آموزش، پژوهش و فناوری را در برگزاری سلسله رویدادهای اخیر و رویکرد تعالی محور آن قابل تحسین دانست و بر مباحث مرتبط با تشویق و الگوسازی برندهای برگزیده ملی تاکید کرد.
وی گفت : مجلس به عنوان نهاد قانونگذار مکلف است بابهبود قوانین موجود در رفع موانع کسب و کار کوشا باشد و دبیرخانه جشنواره ملی حاتم در ادوار این رویداد توانسته با بررسی های تخصصی و کارشناسی به عنوان بازوی مشورتی بسیار مناسبی در کنار کمیسیون های تخصصی مجلس قرار گیرد.
قبادیان رییس کمیته علمی جشنواره ملی حاتم نیز تصریح کرد: جهت تقویت دبیرخانه جشنواره ملی حاتم از تمامی نهادهای متولی دعوت خواهد شد تا در جلسات تخصصی که تحت نظارت این معاونت و دفتر حمایت از مالکیت صنعتی برگزار خواهد شد حضور پیدا کنند و با تهیه یک نظام جامع مشخص و عملیاتی به ارائه راهکار بپردازند.
وی گفت: مسیر موفق و صحیحی که تاکنون دنبال شده است می تواند منشا آثار بسیار ارزشمندی باشد که تنها با هم افزایی و نگاه علمی و حضور نخبگان به ثمر خواهد نشست.
لازم به توضیح است، علاقمندان به این رویداد ملی میتوانند آخرین اخبار مراسم را از وب سایت موسسه مطالعات خلیج فارس به آدرس www.persiangulfcorp.com و یا پرتال وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال نمایند.

ارسال نظرات