رئیس کل بیمه مرکزی در هجدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد:
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس ، بر نقش روابط عمومی ها در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن بویژه در حوزه اقتصادی کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۵۹۲۳۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
 
به گزارش خبرگزاریی بسیج به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، غلامرضا سلیمانی بخشی از جنگ رسانه ای دشمن را به اذعان رسانه های بیگانه، تزریق ناامیدی در جامعه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اقتصاد ما اقتصادی مهجور و شکننده ای نیست که بر اثر تحولات اخیر متلاطم شود. رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه اکنون جامعه نیازمند آگاهی هر چه بیشتر نسبت به اقدامات وزارت اقتصاد است، تاکید کرد: در این شرایط نقش روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه اطلاع رسانی به مردم اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه باید چتر بیمه ای در کشور گسترده تر شود، تصریح کرد: مردم باید در همه بخش ها احساس امنیت کنند و این امر با پوشش های بیمه ای مناسب حاصل می شود.

وی گسترش بیمه های زندگی با هدف حفظ کرامت انسانی و تامین آتیه مردم و پیاده سازی بیمه های خرد را با هدف اشتغالزایی و جذب نقدینگی، از جمله مهمترین اهداف بیمه مرکزی برشمرد.

رئیس کل بیمه مرکزی همچنین خواستار اشراف اطلاعاتی مدیران روابط عمومی مجموعه وزارت اقتصاد نسبت به حوزه های کاری سایر بخشهای این وزارتخانه شد.

در ادامه جلسه، سیدمالک حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد نیز با اشاره به کارکردهای مثبت شورای اطلاع رسانی وزارت متبوع اظهار داشت: این شورا توانسته است از اقدامات موازی یا مقابله ای درون مجموعه ای پیشگیری و همزمان زمینه اجرای پروژه های مشترک را فراهم سازد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد باید در شرایط کنونی بطور مستمر، تحولات اجتماعی و مطالبات عمومی را به مدیران دستگاه های خود منتقل کنند تا زمینه ایجاد مفاهمه هر چه بیشتر میان مردم و مسئولین فراهم شود.

حسینی با اشاره به عملکرد مطلوب صنعت بیمه در حوزه اطلاع رسانی گفت: در بخش اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کارهای خوبی در صنعت بیمه کشور صورت گرفته است و امید می رود در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز شاهد تحول اساسی در صنعت بیمه باشیم.
ارسال نظرات