خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 70 عنوان برنامه در شهرستان قاینات اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۲۱۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه با اعلام شعار محوری هفته دفاع مقدس گفت: شعار امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی " ما توانستیم " اعلام شده است وبا توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم برنامه هایی در همین راستا در ایام دفاع مقدس در شهرستان قاینات برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس در جهت ترویج روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی ، استکبار ستیزی و نه به استکبار و زورمداران عالم هرساله در ایام هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات بیان داشت: تبیین نقش ولایت فقیه در جهت احیای هویت دینی و پیشبرد اهداف اسلامی،بهره برداری لازم از دستاوردهای دینی دوران دفاع مقدس به عنوان حیات معنوی،توجه به عبرت های دفاع مقدس در مقابله با استکبار ستیزی و صهیونیست از درس های فراموش نشدنی ودستاوردهای هفته دفاع مقدس است.

هزاری ادامه داد: همبستگی ملی و تقویت روحیه وفاق و همدلی در پویایی جامعه و تبیین قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران ازدیگر دستاودرهای دوران دفاع مقدس است که دشمنان هم از توان دفاعی ایران  به شگفتی افتاده اند.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات با بیان اینکه رزمندگان ما با روحیه جهادی در دوران 8 سال دفاع مقدس مدیریت جهادی را به صورت واقعی نشان دادند گفت: در آن دوران توانستند مشکلات کشور را به خوبی اداره کنند و امروز هم کشور ما نیاز به روحیه جهادی برای برطرف کردن مشکلات جامعه دارد.

وی ادامه داد: نقش بی بدیل بسیج در اداره دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست ودراین عرصه هم بسیج می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وی به اجرای رزمایش محمد رسول الله(ص) در قالب رزمایش خدمت و کمک به مناطق محروم و کمتر برخوردار اشاره داشت و گفت: بسیج در همه عرصه ها آماده خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه قاین درادامه با اشاره به برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در شهرستان قاینات گفت: امسال بیش از 70 عنوان برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان قاین برگزار خواهد شد.

وی مهم ترین برنامه های این ایام را برگزاری رژه حماسی نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان ،برگزاری رژه موتوری،دیدار با امام جمعه ،نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت وتجلیل از اولیاء ایثار گر در مدارس، برپایی نمایشگاه ،برگزاری شب شعر دفاع مقدس، راهپیمایی و پیاده روی خانوادگی، برگزاری تریبون آزاد با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی، پخش فیلم های دفاع مقدس در مراکز تجمعی شهرستان،برگزاری شب خاطره در مدارس شبانه روزی،برگزاری محفل انس با شهدا با حضور جوانه های صالحین،همایش اصناف و کارآفرینان،نشست های بصیرتی عاشورایی،  غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری همایش زینبیون، اجرای نمایش نامه با حضور گروههای هنری استانی و شهرستانی، همایش عزت مداران و پیشکسوتان،  حضور گروههای جهادی در مناطق محروم،بهره برداری از پروژه های بسیج سازندگی و.. اعلام کرد.

انتهای پبام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها