مدیر قرآن، نماز و عترت سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
مدیر قرآن،نماز و عترت سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دهمین مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۹۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سروان پاسدار حسین وجدانی، مدیر قرآن، نماز و عترت سپاه سلمان هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را ترویج سبک قرآنی دانست و گفت: این مسابقات علاوه بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، بکارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است، زیرا قرآن کریم بهترین منبع استخراج دستورات  الهی در زندگی است.

وی انس و تقویت بیشتر پایوران خواهر با آیات نورانی قرآن و الگو گیری از آیات، کتاب آسمانی در زندگی فردی و اجتماعی شان و پیاده سازی دستورات قرآن در تربیت صحیح فرزندان را از دیگر اهداف برپایی این مسابقات برشمرد.

حسین وجدانی با اشاره به این مطلب که مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور خواهر در سطح شهرستان‌ها برگزار شده بود، ادامه داد: این مرحله با حضور ۱۶ نفر از خواهران  در رشته های حفظ ۱۰ جزء، ۵جزء، ۳جزء، قرائت و درک مفاهیم در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزارشد.

وی  اظهار داشت: در رشته حفظ ۱۰ جزء خواهر پاسدار اکرم سعادتمند، در حفظ ۵ جزء محدثه حق نظری، در حفظ ۳ جزء معصومه بهادری، در رشته درک مفاهیم آذر کیخا و در رشته ترتیل زهرا پودینه موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
 
وی بیان کرد: در این مرحله از مسابقات تعداد ۵ نفر از نفرات برتر به مرحله نهایی که قرار است در مشهد مقدس برگزار شود، اعزام خواهند شد.

 
ارسال نظرات