در نشست خبری هفته دفاع مقدس عنوان کرد:
فرمانده سپاه ناحیه اشکذردر نشست خبریهفته دفاع مقدس گفت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اجرا خواهدشد که اکثر آنها ماهیت فرهنگی دارد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۹۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، نشست خبری هفته دفاع مقدس با حضورخبرنگاران شهرستان اشکذر برگزار گردید. 
در این نشست فرمانده ناحیه اشکذرسرهنگ سید اسدالله امامی به تبیین برنامه‌های دفاع مقدس پرداخت.
امامی با بیان اینکه امنیت موجود در کشور از برکات دفاع مقدس در این مملکتاست گفت: در تمامی کشور‌های منطقه ناامنی بیداد می‌کند و ایران اسلامی تنها کشوریاست که در منطقه دارای ثبات است و این از برکات دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه ناحیه اشکذر، اظهار داشت: با اجرای بیش از ۵۰ برنامه درهفته دفاع مقدس دراشکذرامروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی هستند وهرگونه تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رژه حماسی بسیجیان در روز ۳۱ شهریورماه آغاز خواهد می‌شود نواختن زنگانقلاب، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار ازخانواده معظم شهدا، نشست‌های بصیرتی، نمایشگاه‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه هاییاست که در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

امامی تاکیدکرد: بیشتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم دشمن است و با آغازسال تحصیلی جدید هم در سطح مدارس به اجرا درخواهد آمد.
 
ارسال نظرات