فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خبر داد:

اجرای بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم

فرمانده سپاه ناحیه خاتم از اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۹۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت:: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به دنبال آن جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس برگرفته شده از مکتب و نهضت عاشورای حسینی است. هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی‌ها و رشادت شهدا، رزمندگان و ایثارگرانی است که در مقابل دشمن متجاور و ابرقدرت‌های زمان خود مردانه ایستادند تا امروز امنیت و آرامش در ایران اسلامی حاکم باشد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ادامه با اشاره به مقارن شدن هفته دفاع مقدس با ایام محرم گفت:: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم با اجرای رژه در روز ۳۱ شهریور ماه آغاز خواهد شد و در طول این هفته بیش از ۵۰ ویژه برنامه اجرا خواهد شد.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ادامه برگزاری رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، همایش رزمندگان و ایثارگران شهرستان، یادواره شهدای سپاه و بسیج شهرستان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، نواختن زنگ علم و ایثار، افتتاح نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی و... را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان عنوان کرد.
ارسال نظرات