خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

سال ۹۷ سالی طلایی برای دانش‌آموزان نهاوند در کنکور سراسری بود

نماینده مردم نهاوند در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه سال۹۷ سالی طلایی برای دانش آموزان نهاوند در کنکور سراسری بود، گفت: قبولی در رشته های پرمتقاضی در کنکور سراسری، نشان از هوش و ذکاوت مردم نهاوند دارد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۸۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

سال ۹۷ سالی طلایی برای دانش‌آموزان نهاوند در کنکور سراسری بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه مردم نهاوند مردمانی باهوش و ذکاوت بالا هستند، اظهار داشت: با مشخص شدن نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۷ شاهد قبولی دانش‌آموزان نهاوندی در رشته‌های بسیار خوبی هستیم و این نشان از هوش و ذکاوت بالای مردم نهاوند دارد که اگر به تاریخ نهاوند نیز نگاه کنیم، شاهد پرورش بزرگان بسیاری در این آب و خاک خواهیم بود و این نشان از استعداد بالقوه ی مردم این شهرستان دارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث تربیت و پرورش دانش‌آموزان گفت: دانش‎آمورانی که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند همانند امانت هستند و آموزش و پرورش باید تلاش کند که مبانی دینی، اخلاقی و رفتاری را به دانش آموزان انتقال دهد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در این مراسم با بیان اینکه سال۹۷ سالی طلایی برای دانش آموزان نهاوند در کنکور سراسری بود، اظهار داشت: امسال ما قریب به ۳۰ دانش‌آموز داشته‌ایم که در رشته‌های پزشکی و مرتبط با پزشکی قبول شده‌اند و بیش از ۴۰ نفر نیز در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده‌اند و این باعث مباهات و افتخار ما است.

علیرضا غلامی با اشاره به سازماندهی نیروها و روند صدور ابلاغ‌ها گفت: سازماندهی تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر از همکاران به خوبی انجام پذیرفته است و در حال حاضر ما در رتبه‌بندی صدور ابلاغ‌ها در بین شهرستان‌های استان، در رتبه اول قرار داریم.

وی با بیان اینکه امسال حدود یک هزار دانش‌آموز نسبت به سال گذشته افزایش آمار داشته‌ایم، به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش نهاوند با هماهنگی و همکاری نیروهای صف و ستاد، تمام تمهیدات لازم برای آغاز مهری پرشور را فراهم کرده است و انشاالله از هفته آینده دانش‌آموزان بدون هیچ مشکلی بهار دانایی را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات