خبرهای داغ:
مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در هشترود:
مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در هشترود در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال در ایام اربعین موکب هشترود در کنار موکب شهدای آذربایجان در شهر کربلا اقدام به پخت نان برای زائران اربعین خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۷۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رجب محمودزاده اظهار داشت: بوسیله یکی از خیرین ۱۰ تن آرد و همچنین نیروی کار مورد نیاز تامین شده اما برای خرید دستگاه های پخت نان نیازمند حمایت و کمک مردم خیّر هشترود هستیم.

وی افزود: برای ۳ هزار نفر در کربلا توسط این موکب اسکان به همراه تغذیه داده خواهد شد لذا نیاز به اقلامی چون برنج، چای، قند، پتو و بالش هستیم.

محمودزاده اضافه کرد: محل موکب شهرستان در شهر کربلا می باشد اما مکان دقیق آن در شهر مربلا متعاقبا اعلام خواهد شد تا همشهریان زائر اربعین از ان استفاده کنند.

وی ادامه داد: دفتر نمایندگی در شهرستان هشترود واقع در روبروی مسجد سیدالشهدا(ع) بصورت پبانه روی آماده دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی هشترودی های ولایتمدار است. همچنین برای هماهنگی نیز می توانند با شماره ۰۹۱۴۴۲۳۸۳۵۶ تماس بگیرند.

محمودزاده خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز ساخت صحن عقیله بنی هاشم (ع) در جوار حرم مطهر امام حسین(ع)، هشترودی ها می توانند با اهدای یک آجر در این امر ارزشمند سهیم باشند.

ارسال نظرات