نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اصل از کجا آورده ای در اسلام مورد توجه است اما در بلاد کفر اجرا می شود و در کشور ما نه که باید فارغ از مباحث سیاسی قوانین پولشویی را در مجلس تدوین و در کشور اجرا کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۷۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرپدی در جمع اعضای شورای تبیین مواضع و جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در فضایی صمیمی و در محل خانه ملت ضمن خوش آمدگویی و ابراز خشنودی از حضور جوانان بسیجی اظهار کرد:درب خانه ملت همیشه به روی شما باز است و بنده از حضور شما جوانان انقلابی تشکر می کنم.
وی با اشاره به طرح شفافیت اراء نمایندگان افزود: بعد از رای نیاوردن این طرح در صحن علنی،بنده به همراه حدود 70 نفر از نمایندگان دیگر به صورت داوطلبانه اعلام نمودیم آراء خود در مورد طرح ها و لوایح مختلف را به صورت شفاف اعلام خواهیم نمود.
حسینی شاهرودی با بیان اینکه این طرح ممکن است دارای ایراداتی هم باشد به موضوع FATF اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حتما نیاز نیست ما برای مبارزه با پولشویی از قوانینی مثل FATF پیروی کنیم بلکه می توانیم این قانون را به صورت بومی شده آماده و در مجلس مطرح نماییم همانطور که اصل از کجا آورده ای از ابتدا توسط دین مبین اسلام مطرح شده و متاسفانه این امر در بلاد کفر اجرا اما در جمهوری اسلامی به آن توجهی نمی شود بنابر این باید فارغ از مباحث سیاسی قوانین مبارزه با پولشویی در مجلس تدوین و در کشور اجرا شود.
نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: وظیفه اصلی نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت است و نمایندگان باید به وظیفه اصلی خود عمل نمایند.
وی افزود:علی رغم بی تدبیری برخی مسئولین و جنگ روانی و اقتصادی دشمن و تهاجم فرهنگی اما، انقلاب ما همچنان در حال رویش است و هر روز جوانان انقلابی،پاک،مومن،صادق و دلسوز در این کشور بیشتر میشود و بنابراین ما ترسی از برخی از ریزش ها نداریم.
عضو خانه ملت با اشاره به مسائل شهرستان هم گفت: بزرگترین کاری که انجام گرفته بحث آمایش سرزمینیشرق استان بوده است که باعث شناسایی ظرفیت ها و تدوین نقشه راه شهرستان شده که اگر هر زمان هر مسئولی در شهرستان سرکار بیاید می تواند با نگاه به این نقشه راه مسیر اصلی پیشرفت شهرستان های شاهرود و میامی را دنبال نماید.
در ابتدای این جلسه دانشجویان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مختلف کشور و شهرستان پرداختند و در مورد مواردی همچون FATF و طرح شفافیا آراء نمایندگان از دکتر حسینی سوالاتی پرسیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها