مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح اطعام حسینی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۵۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ملک پور در گفت و گو با خبرنگار ما با تسلیت ایام حزن و اندوه محرم اظهار کرد: طرح «اطعام حسینی» به مناسبت ماه محرم و صفر توسط کمیته امداد استان چهار محال وبختیاری برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان چهار محال وبختیاری با اشاره به آمادگی این نهاد در ماه‌های محرم و صفر برای جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای اطعام نیازمندان، گفت: مردم خیر استان می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را در قالب این طرح برای توزیع بین افراد مستحق و نیازمندان به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند.
 
ملک پور تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را برای تأمین غذایی نیازمندان به شماره حساب 010788731300 و کارت مجازی به شماره 6037991899904829 بانک ملی به نام کمیته امداد استان چهارمحال بختیاری پرداخت کنند .
 
وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت معنوی ایام محرم و صفر برای کمک به نیازمندان و رساندن نذورات مردمی به مستمندان واقعی جامعه، از جمله اهداف اصلی این طرح به شمار می‌رود. 
 
این مقام مسئول، افزود: کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان، بانک اطلاعات خانواده‌های نیازمند را در اختیار داشته ، لذا کمک‌های خیران را بر اساس نیت آنان در اولین فرصت بین نیازمندان توزیع می‌کند.
 
مدیر کل کمیته امداد استان عنوان کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان چهارمحال و بختیاری تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع نذورات مردم خیر است و خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و مساعدت‌های نقدی به اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند کمک کنند.
 
وی بیان کرد: عزاداران و مردم نیکوکار چهارمحال و بختیاری سال گذشته بیش از 321 میلیون تومان در طرح اطعام و احسان حسینی مشارکت کردند.
 
علی ملک پور تأکید کرد: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی پایگاه‌های طرح اطعام و احسان حسینی در محل‌های برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(علیه السلام) در استان چهار محال وبختیاری راه‌اندازی می‌شود.
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه امسال هم همانند سال های گذشته طرح اطعام حسینی در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی اجرا خواهد شد افزود: مردم خیر و نیکوکار می توانند با دریافت نرم افزار تلفن همراه « سامانه نیکوکاری امداد » (سنا) در طرح های نیکوکاری این نهاد مشارکت داشته باشند.
ارسال نظرات