خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد:
سرهنگ برزگر عنوان کرد: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه شامل برنامه های فرهنگی، بصیرتی و ۶۰ برنامه شاخص جزو برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۴۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سرهنگ عباس برزگر در نشست مشترک نظامی و انتظامی که سالن جلسات لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد بیان کرد: رسانه ها با توجه به هجمه های موجود، باید پوشش خبری مناسبی از هفته دفاع مقدس و چهلمین سال انقلاب داشته باشند و با حساسیت بیشتری در بحث اطلاع رسانی تلاش کنند.
وی گفت: طولانی ترین جنگ پس از جنگ ویتنام، جنگ تحمیلی هشت ساله ایران بوده که ناجوانمردانه به ملت ایران تحمیل شد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار کرد: دشمن پیش از شروع جنگ همه اقدامات را جهت تضعیف انقلاب انجام داد یعنی در داخل کشور با انجام انواع ترور و توطئه ها وقتی به نتیجه نرسید جنگی یکطرفه و ناجوانمردانه را راه انداخت.
سرهنگ برزگر عنوان کرد: دشمن با ایجاد این ناآرامی ها خفت و ذلت و بدنامی را برای خود بوجود آورد و بنا نداشت که ما استقلال داشته باشیم اما یادمان نرود ترور ها و توطئه ها و قتل های مختلف را که با این شرایط نیروهای مسلح توانستند کشور را حفظ کنند که لطف خداوند و انسجام و وحدت و نیز هدایت رهبر فرزانه انقلاب شامل حال انقلاب است.
وی افزود: امروز نیز با همین اتحاد و یکپارچگی می توان به مسکلات مختلف افتثادی و اجتماعی موجود فائق آمد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اضافه کرد: بحث بعدی ایثار و گذشت سربازان و رزمندگانی بود که از تمام خواسته ها و علائق خود گذشتند و عازم ‌جبهه های نبرد شدند تا آزادگی و استقلال میهن به اسارت نرود. یعنی با تبعیت محض و ولایتمداری، شجاعت و وحدت موجود بین ملت و ارگانها، خونهای زیادی را برای استقلال کشور هدیه کردیم.
سرهنگ برزگر تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس ما موظفیم برای پاسداشت و نکوداشت مقام شهدا و جانبازان و رزمندگان این هفته را گرامی بداریم. مردم استان قزوین هم در زمان جنگ که بیش از ۱۵۰۰ کامیون مایحتاج به جبهه های رزم ارسال کردند که در حد خود بی نظیر بود و هم امروز که مورد هجمه های زیادی هستیم، ولایتمداری و قدرانی از مقام شهدا را با حضور خود در میدان های جهاد ثابت کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا رسانه ها باید در بازتاب ولایتمداری مردم و انسجام ملی و شجاعت و ایثار رزمندگان و تبعیت از فرهنگ عاشورا تلاش کنند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه شامل برنامه های فرهنگی، بصیرتی و ۶۰ برنامه شاخص جزو برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس است.
سرهنگ برزگر اضافه کرد: با توجه به نا آشنایی جوانان و نوجوانان با سختی ها و مشکلات، باید شرایطی فراهم کنیم تا در جریان رشادتهای رزمندگان در شرایط سخت در مقابل دشمن قرار گیرند.
وی گفت: روز اول مصادف با رژه مسلح روز با نام صلابت و صنعت دفاعی کشور، روز دوم روز علم و‌معرفت نخبگان و روز تجلیل از سرباز، روز سوم روز بازگشایی مدارس بانام روز علم و پژوهش، روز چهارم روز دفاع ملی جوانان و بصیرت افزایی، سه شنبه روز انقلاب اسلامی و مردم سالاری و استکبار ستیزی با محوریت وحدت ملی، چهارشنبه روز اقتصاد مقاومتی تولیدملی، پنج شنبه روز بزرگداشت و تکریم خانواده های شهدا، جمعه روز ولایتمداری، زنان، خانواده مداری و سلامت و شنبه روز فرماندهان و پیشکسوتان می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها