خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب ما برگرفته از عاشورا و یک مائده آسمانی است

آیت الله علی اسلامی نماینده مردم شریف استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی گفت: اگر بخواهیم انقلاب را حفظ کنیم باید از امام حسین (ع) الگو بگیریم.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۴۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان در مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین با اشاره تفاوت شاخص ها و الگوها در جوامع مختلف افزود: در تاریخ شاخصی به بزرگی امام حسین (ع) نداریم. جوامع و ملل دنیا به این موضوع اعتراف دارند. همانگونه که گاندی خطاب به مردم هندوستان گفت: آنچه من برای شما درباره مبارزه با استعمار و رهایی از چنگال انگلستان گفته ام همانی است که حسین ابن علی در تاریخ انجام داده است.
وی با یادآوری اجتماعات مختلف عزاداری در جهان خاطرنشان کرد: با اینکه 1400 سال از شهادت امام حسین (ع) می گذرد اما هیچ جای دنیا به یاد نداریم اجتماعی مانند 30 میلیون عزادار حسینی در کربلا شکل گرفته باشد.
امام جمعه شهر تاکستان در نهایت مبارزه سیدحسن نصرالله علیه رژیم صهیونیستی را الگوبرداری از قیام عاشورا دانست و افزود: اگر حزب الله لبنان توانسته ترس در جان اسرائیلی ها انداخته و آنها را در جنگ 33 روزه قلع و قمع کند همه در جمله ای خلاصه میشود که زبان سیدحسن نصرالله شنیدیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار