احمد درویشی
فرمانده پایگاه حضرت زینب(س) مجتمع آموزش عالی میناب:
فرمانده پایگاه حضرت زینب(س) مجتمع آموزش عالی میناب هدف از برگزاری این دوره را کمک به رفع محرومیت از روستاها عنوان کرد و گغت: این اردوی جهادی به مت سه روز در روستای کلوت میناب برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۲۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸

 

فرمانده پایگاه حضرت زینب(س) مجتمع آموزش عالی میناب افزود: این اردوی جهادی در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود،برادران سنین 5 تا 11 سال و خواهران در تمامی سنین آموزش های لازم فرا می گیرند.

 

 

وی برگزاری کلاسهای تقویتی تمام دروس پایه، کلاسهای احکام، برگزاری آموزش های مهارت زندگی،کلاسهای مشاوره ازدواج ، سبک زندگی اسلامی، آسیب های اجتماعی، جلسات مشاوره تحصیلی ویژه کنکور، کلاسهای آموزشی ویژه نونهالان(نقاشی ، کاردستی و مسابقات از مهمترین برنامه های اجرای در مدت 3 روز اردوی جهادی عنوان کرد.

سالاری بیان کرد: این اردو از روز جمعه بیست و هشتم مهرماه آغاز و تا روز یکشنبه بیست ونهم مهرماه د روستای کلوت شهرستان میناب ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این اردوی جهادی با همکاری دفتر بسیج دانشجویی، پایگاه بسیج دانشجویی حضرت زینب(س)مجتمع آموزش عالی میناب، گروه جهادی حضرت زینب(س)و موسسه فرهنگی قرآنی آل یاسین(ع) شهرستان میناب در حال برگزاری است.

حسن پیروی منش جانشین بسیج دانشجوی استان هرمزگان در حاشیه بازدید از اردوی جهادی دانشجویان مینابی در روستای کلوت، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی احیاء فرهنگ جهادی است.

جانشین بسیج دانشجوی استان هرمزگان افزود:توسعه فرهنگ جهادی در همه زوایای زندگی می تواند یک روش و یک راهبرد اصلی برای توسعه باشد.

وی بیان داشت: امروزه همه آحاد مردم اعم از پسران و دختران از هر طیفی علاقه مند به آبادانی کشور و خدمت رسانی به مردم جامعه خود هستند.

پیروی منش گفت: هر فردی که علاقه مند به کشور است،در هر پست و مقام و جایگاهی و با هر مدرک تحصیلی و رشته دانشگاهی که باشد اگر می خواهد جز خدمتگزاران واقعی به مردم کشور باشد باید با فرهنگ جهادی آشنا شود و در خدمت رسانی به محرومین جامعه تلاش کند.

این مقام مسئول از مدیران اردوهای جهادی خواست با یک برنامه ریزی مدون کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با تعیین هدف در برگزاری اردوها کارهای عمقی و کیفی انجام دهندو کارها را تا آخر و با محتوا و اثر بخش بهتر ادامه دهند.

جانشین بسیج دانشجوی استان هرمزگان گفت: میل خدمت به مردم و تحمل سختی های آن،نقطه نورانی در باطن انسان است که برای گسترش آن باید تلاش کرد و نگذاریم آفت ها، سودجویی، خدنمایی، و تنبلی آن را آلوده کند،نیت خود را خدایی نگهداریم و برای خدمت به مردم در مناطق محروم از همه نیروی خود صرف کارجهادی کنیم.

 

ارسال نظرات