خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسلام آباد غرب:

سربازان ولایت آماده جانبازی و شهادت هستند

فرمانده سپاه اسلام آباد غرب در رزمایش اقتدار عاشورا یی ضمن محکوم نمودن توهین یک روزنامه به ساحت مقدس حضرت رقیه(س) گفت: سربازان ولایت آماده جا نبازی و شهادت هستند.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۲۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه سرهنگ پاسدار فرامرز باوندپور در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2 ضمن خیر مقدم به مدعوین، مسئولین شهرستان و نیروهای گردان های بسیجی شهر شهیدان مرصاد، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت و بر حضور با بصیرت و دشمن شکن بسیجیان شهرستان درود فرستاد.

 

 سرهنگ باوندپور با محکوم نمودن توهین یک روزنامه به اهل بیت(ع) و ساحت مقدس حضرت رقیه(س)، خواستار برخورد قضایی با حرمت شکنان شد.

 

وی با بیان اینکه؛ لقب شیطان بزرگ به آمریکای جنایتکار از ابداعات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است، به بیان علل اینکه چرا امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند، پرداخت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به خصوصیات لا ینفک این جرثومه فساد نظیر؛ خشونت، جنگ طلبی، فساد اخلاقی و جنسی، اقدامات تروریستی، قاچاق انسان، اظهار کرد: آمریکا یکی از عوامل مهم بدبختی کشورهای اسلامی است که با ایجاد جنگ های نیابتی، ایجاد گروه های تکفیری و تندرو موجب ایجاد تفرقه در بین کشورهای مسلمان می شود.

 

 وی خاطرنشان کرد: آمریکا ناقض حقوق بشر است؛ از همان روزهای اول پیروزی انقلاب عهدنامه ها و تعهدات بین المللی را نقض کرده و نقض برجام در ایام حاضر گواهی بر این مدعاست که آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است و در طول 4 دهه که از عمر مبارک نظام اسلامی می گذرد آمریکا بدنبال براندازی است.

 

سرهنگ باوندپور عنوان کرد: این شیطان بزرگ چنین خصوصیاتی دارد و امروز متاسفانه زمزمه هایی شنیده می شود که عده ای بدنبال مذاکره با این شیطان بزرگ هستند، رئیس جمهور سخیف آمریکا و ایادی آن در داخل بدنبال مذاکره هستند و می خواهند عزت ملت ایران را یک بار دیگر خدشه دار کنند.

وی تصریح کرد: این افراد و دشمنان بدانند که پیام این رزمایش در سراسر کشور به دوستان انقلاب و نظام و ملت شریف ایران، امید به آینده ای روشن همراه با عزت و اقتدار است و اطمینان داشته باشند تا فرزندان آنان در سپاه و بسیج هستند امنیت پایدار در داخل و در سطح منطقه و  بین الملل خواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد خواب دشمن تعبیر شود.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب ابراز داشت:  پیام این رزمایش به دشمنان خارجی و ایادی آنها در داخل این است که دشمنان خارجی اعم از آمریکا و کسانی که در خارج شیطنت می کنند و چه قارون های منطقه و دست نشانده های آنها و گروهک های ضدانقلاب و همه کسانی که تا شعاع 2000 کیلومتری و بلکه بیشتر، نیرو، تجهیزات و منافعی دارند اما بر علیه جمهوری اسلامی شیطنت می کنند، قدرت و دقت موشک های سپاه را می دانید و قبلا" ایادی شما ضرب شتم آن را چشیده اند، دنیا از این قدرت و دقت موشک ها به حیرت آمده و بدانید انگشتان ما پای ماشه این موشک هاست و منتظر اذن ولی امر و مولایمان هستیم که اگر اذن جهاد بفرمایند قطعا" پشیمان خواهید شد؛ از شیطنت دست بردارید و با دید عزت به ملت ایران نگاه کنید.

 

 وی یادآور شد:پیام این رزمایش به نفاق داخلی و آنهایی که بدنبال اجرای سیاست های رییس جمهور سخیف آمریکا و ایادی آن در داخل هستند، این افراد کج فهم یکبار هم شده تاریخ را مطالعه کنند و مثل مردم کوفه روسیاهی را برای خودشان نخرند، توبه کنند و به آغوش ملت برگردند.

 

سرهنگ باوندپور گفت: ما ملت شهادت طلبی هستیم که شهید داده ایم و بر سر عزت مان با کسی معامله نخواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: سربازان ولایت آماده جانبازی و شهادت هستند و اگر صبر سربازان ولایت در مقابل دشمنان و پیمان شکنان لبریز شود طومار آنها را در هم خواهند پیچید.

 

ارسال نظرات