مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان:

اجرای 8 هزار پروژه محرومیت زدایی در استان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: 8 هزار پروژه محرومیت زدایی در سطح استان با همت بلند جهادگران اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۰۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

سرهنگ پاسدار  علی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت:  امام راحل می فرمایند، مسئولانی که   آن زمان  به محرومین رسیدگی نکردند فردای قیامت به آتش جهنم دچار میشوند و هر کس در پشت میزی نشسته که مسئولیتی دارد اگر برای مردم نمی‌تواند خدمت کند برود .
 
وی افزود: حاشیه شهر یک  روستا نیست، چرا مسئولین نسبت به این مناطق بی دغدغه اند البته در این میان  بخشی از مشکلات مانند ساخت و ساز‌های غیرمجاز به مردم  و  بخشی به مسئولان بر می‌گردد.

جعفری تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان خدمتگزار از سال‌های قبل بر خود واجب  می‌داند در کنار کار‌های امنیتی در جهت  خدمت رسانی در عرصه‌های بهداشت درمان و محرومیت زدایی گام بردارد.
 
و ی با اشاره به اینکه میلیارد‌ها ریال از بودجه سپاه برای عمران و آبادانی حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها هزینه شده است، ادامه داد: امروز اگر بسیج و سپاه نیاز بدانند دوباره از ظرفیت‌های جهادی ۷ هزار جهادگر سطح کشور استفاده می کند.
 
جعفری گفت: وظیفه یک جهادی این نیست که با دست خالی به ادارات مراجعه کند و  مسئولان نیز  باید همکاری کنند، زیرا  مسئولان انقلاب دلسوز و قصد کمک رسانی دارند.
 
وی  افزود: 8 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در استان با دست خالی و با همت بلند جهادگران اجرا شده تا مردم بدانند خدمتگزاران و خادمینی دارند که به فکر آن‌ها هستند
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد:   ۲۲۵ گروه جهادی در قالب ۴۷۶۶ جهادگر و ۲۸ هزار و ۵۹۶ نفر روز در اردو‌های جهادی ۳ تا ۱۰ روزه در قالب رزمایش سپاهیان محمد رسوالله(ص)  به مردم خدمت رسانی می‌کنند.
ارسال نظرات