خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه از اجراي 53 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح رده های بسيج ناحيه زيركوه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۶۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

كريمی فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان جنوبی، با بيان اينكه در هفته  دفاع مقدس 53 عنوان برنامه در سطح رده هاي بسيج ناحيه زيركوه برگزار می شود عنوان كرد: همزمان با 31 شهريورماه، اولين برنامه ما ديدار با امام جمعه شهرستان خواهد بود و در ادامه اقتدار نيروهاي مسلح و بسيجیان شهرستان، خواهر و برادر در مراسم ر‍ژه در مركز شهرستان گوشه اي از توان نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيجيان شهرستان نمايش داده خواهد شد.

وي ادامه داد: با توجه به برگزاري جلسات در شهرستان و مراكز بخش ها براي هر حوزه مقاومت بسيج يك برنامه محوري در طول هفته  دفاع مقدس پيش بيني شده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه يكي ديگر از برنامه هاي اين ايام را حضور مسئولين و يادگاران دفاع مقدس در بين مردم با هدف يادآوري جنايات جبهه استكبار در دوران دفاع مقدس كه در تاريخ ثبت شده است به نسل هاي امروز جامعه و رفتار فرماندهان دفاع مقدس، اخلاص، ايمان و توكل آنان كه به تاريخ آبرو داد و به دنيا ثابت كرد كه آمريكا و ايادی استکبار در منطقه در برابر سپاه اسلام هيچ غلطي نمي توانند بكنند، عنوان كرد.

وي در ادامه افزود: از ديگر برنامه هاي هفته دفاع مقدس، فضاسازي متناسب با ايام ماه محرم در سطح شهرستان و يگان هاي رژه رونده است.

کریمی با اشاره به  فرمايش امام(ره) كه فرمودند " محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است" گفت: معناي این سخن باید روشن و توطئه هاي دشمنان نظام اسلامي نقش بر آب شود.

وی ادامه داد: نواختن زنگ ايثار و استقامت همزمان با شروع مدارس به نام شهدا، سوگواره سرودهاي عاشورايي، همايش يادگاران دفاع مقدس و پيشكسوتان عشاير، برگزاري يادواره شهدا و عطر افشاني و غبار روبي مزار شهدا، ديدار با خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگر، اجراي نهضت روشنگري با محوريت مسجد و شعار ما مي توانيم، برپايي شب شعر و خاطره گويي، برپايي ايستگاه صلواتي، نمايشگاه عكس دفاع مقدس و نمايش فيلم در مساجد از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها