مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: مشکلات مناطق محروم ناشی از سوء مدیریت مدیرانی است که به دشمن اعتماد کردند و از اقتدار و خدمات چندین ساله و ظرفیتهای داخلی کشور غافل شدند.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۵۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

جواد جهاندیده، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب سوران گفت: ۱۳ گروه جهادی متشکل از  ۳۷۹ نفر در قالب رزمایش  محمد رسول الله(ص)با هدف خدمات رسانی و محرومیت زدایی در ۱۳ منطقه محروم سیب و سوران اعزام شدند.
 
وی افزود: این جهادگران  در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ساخت و مرمت ۴ خانه محروم، زیباسازی ۲ مدرسه، واکسیناسیون دام سبک و سنگین و توزیع لوازم التحریر فعالیت دارند.
 
جهاندیده ادامه داد: گروه‌های جهادی در طول رزمایش با فعالیت ۲ روزه  در عرصه های مختلف به فعالیت می پردازند.
 
 مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب سوران گفت:  379 نفر به  واکسیناسیون ۱۰۵۰۰ راس دام سبک وسنگین پرداختند  و تعداد ۲۰۰۰ بسته لوازم التحری را نیز  توزیع کرده اند.
 
وی با اشاره به اینکه ررزمایش محمدرسول الله(ص) ظرفیت عظیم سپاه را در امرمحرومیت زدایی نمایان کرده است،  تصریح کرد: گروه جهادی مرکز آموزش مدیران جهادی آماده  مقابله با هربحرانی هستند.
 
این مسئول با اشاره به این مطلب که جریان مطالبه گری در جامعه برای رفع محرومیت زدایی لازم است اظهارداشت: مدیریت ظرفیتها و امکانات داخلی موجود در  کشور نیازمند تفکرجهادی است، و در این میان گروهای جهادی نیز نباید شب روز گرما و سرما ایام تعطیل و غیرتعطیل برایشان معنا داشته باشد.
 
جهاندیده مشکلات مناطق محروم را ناشی از سو ء مدیریت مدیران دانست و بیان کرد: مدیرانی که به دشمن اعتماد کردند و از اقتدار و خدمات چندین ساله و از ظرفیتهای داخلی کشور غافل هستند،امروزشراید سخت اقتصادی را رقم زده اند.
 
 
ارسال نظرات