خبرهای داغ:
موسوی عنوان کرد: قیام امام حسین(ع) سراسر درس هایی است که امروز می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جوامع انسانی باشد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۴۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین که با حضور مدیران و معاونان نواحی در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد سیدعلی موسوی رئیس شورای آموزش و پرورش قزوین ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی بیان کرد: قیام امام حسین(ع) سراسر درس هایی است که امروز می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جوامع انسانی باشد.
وی گفت: دستگاه آموزش و پرورش با وجود نیروهای متعهد و انقلابی، فرزندانی را پرورش می دهد که ادامه دهندگان راه شهدا هستند چرا که این فرزندان در مدارسی تحصیل کرده اند که معلمان آنها نیز بزرگ شده ی مکتب حسینی و دانشگاه عاشورایی بوده اند.
رئیس شورای آموزش و پرورش قزوین اظهار کرد: چند سالی است که سرویس مدارس نظم خوبی به خود گرفته و آنچه اهمیت دارد موضوع مهم امنیت دانش آموزان و اعتماد اولیا است.
‌موسوی عنوان کرد: اگر کوچکترین مشکلی در این خصوص پیش بیاید بهانه ای برای معاندین در فضای مجازی خواهد بود که تمام دستگاه امنیتی و آموزش و پرورش را زیر سوال خواهد برد و به همین جهت رانندگان سرویس ها باید پیش از شروع مدارس توجیه شوند.
وی افزود: موضوع دوم هرچه بیشتر اتوبوس ها را بعنوان سرویس مدارس انتخاب کنیم ‌هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ هزینه بسیار به نفع اولیا خواهد بود و این امر نیاز به اطلاع رساتی به اولیا دارد که از سوی فضاهای آموزشی به مردم اطلاع رسانی شود تا ابتدا الویت را به‌ حمل و نقل با اتوبوس بدهند.
فرماندار قزوین ضمن اشاره به فعالیت مدارس هیات امنایی اضافه کرد: هرچقدر عملکرد بالایی در مدارس هیات امنایی وجود داشته باشد بازده بالایی در زمینه مشارکت مردم خواهیم داشت.
موسوی گفت: در بحث پرداخت انشعابات آب و برق و گاز از سوی مدارس هر دو ناحیه آموزشی، از ادارات می خواهیم همکاری لازم را داشته باشند و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و در بحث آسفالت مدارس نیز هر آنچه که باید انجام شود، در این چند روز باقیمانده به سرعت پیگیری شود.
1010/پ30/ب

# lnhvs
ارسال نظرات
پر بیننده ها