خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) عزت را از نشانه ها و دستاوردهای عاشورا، تلقی کرد و گفت: عزت چیزی است که فقط در رکاب امام و ولایت حاصل می شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۳۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه امام حسین(ع) با اهدافی بسیار متعالی قیام عاشورا را شکل داد، مقابله با استکبار نجات اسلام از نابودی و حل مشکلات جامعه اسلامی را از مهمترین این اهداف برشمرد و افزود: تمامی ائمه(ع) در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کرده اند اما نتیجه ای که از نهضت عاشورا حاصل شد بسیار چشمگیر و ماندگار بود.

وی افزود: امام حسین(ع) زمانی قیام کرد که دستگاه فاسد و مستبد اموی، اسلام را کاملا تحریف کرده و هر بدعتی که می توانستند وارد آن کردند و مردم را در خواب غفلت فرو بردند و آنحضرت با ورود عملی خود به صحنه مقابله با استکبار، زمینه های بیداری مسلمانان را فراهم کرد به نحوی که مردم سالها بعد و در زمان امام باقر(ع) و امام صادق(ع)، فهمیدند که چه برسرشان آمده است.

   حجت الاسلام امیرنژاد اظهار کرد: قیام عاشورا پیام های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی متعددی داشت که آزادگی، ایثار، توکل،جهاد با نفس، شجاعت و عزت از جمله این پیامها و دستاوردهای عاشوراست.

   وی با تاکید بر پیروی از ولایت، عزت مسلمین را در با امام و ولایت بودن دانست و افزود: هر کس از ولایت پیشی گیرد یا عقب افتاده و راهش را از او جدا کند، بی شک دچار ذلت خواهد شد.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، زمامداری رهبری عادل و آگاه، حاکمیت دینی، برخورداری از نیروهای نظامی متعهد، دین مداری و اسلام محوری را از نشانه های وجود عزت در جامعه و مدیریت الهی و امامت نور دانست.

   آیین سوگواری ایام شهادت سید و سالار شهیدان و یاران با وفای آنحضرت با حضور کارکنان رسمی و وظیفه و جمعی از بسیجیان و مسئولان ادارات در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها