در راستای رزمایش محمد رسول الله ۲:

۶۵۰ دانشجوی جهادگر در سیستان و بلوچستان فعال شدند

همزمان با برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله ۲ در منطقه سیستان و بلوچستان، ۲۵ گروه جهادی دانشجویی شامل ۶۵۰ دانشجو در این استان فعالیت خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۳۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

ساسان سالاری، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، گفت: همزمان با برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله ۲ در  سیستان و بلوچستان، ۲۵ گروه جهادی دانشجویی شامل ۶۵۰ دانشجو در این استان فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: ساخت مدرسه ۴ کلاسه ده رضای نیمروز، ساخت خانه عالم دهستان بزی نیمروز، احداث مدرسه ۳ کلاسه شهرستان خاش، احداث مدرسه ۱ کلاسه شهرستان خاش، ساخت ۶ خانه محروم روستای سرخ گدی ایرندگان، ساخت خانه عالم روستای کندرک هامون و  ساخت  ۳ خانه محروم روستای گنبد علوی دلگان از جمله برنامه های این رزمایش است.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان همچنین اظهار داشت: در این رزمایش چندین مسجد، مدرسه، خانه محروم، خانه عالم و ... نیز مورد ترمیم و بازسازی قرار می‌گیرد.

سالاری تاکید کرد: در این رزمایش گروه‌های جهادی علاوه بر اقدامات عمرانی، اقدامات فرهنگی زیادی از جمله  برگزاری کلاس‌های مختلف، جنگ‌های شادی، مسابقات قرآنی و ورزشی و ... را نیز برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم دیگر در این رزمایش آغاز ساخت ۵۰ سرویس بهداشتی در مناطق مختلف شهرستان نیکشهر است که هم اکنون در حال انجام است.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: تمامی این گروه‌ها بومی بوده و علاوه بر آن هشت گروه جهادی غیربومی نیز در استان حضور دارند که ما در زمینه پشتیبانی به آن‌ها کمک می‌کنیم.

سالاری در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردو‌ها علاوه بر خدمت رسانی، خودسازی خود جهادگران است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار