مربی عقیدتی سپاه ناحیه تربت حیدریه:

بصیرت خصلت مهمی است که در هر زمانی باید همراه افراد باشد

مربی عقیدتی سپاه تربت حیدریه درجمع کارکنان این ناحیه اظهار کرد: بصیرت خصلت مهمی است که باید همیشه همراه افراد باشد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۲۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام وحیدی در نشست اخلاقی کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به حفظ بصیرت افزود: بی تفاوتی به بصیرت در هر لحظه ممکن است دیر شود و انسان را به ورطه نابودی بکشاند.

وی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص تاکید به بصیرت، افزود: هر انسانی باید راه خود را مشخص نماید که حسینی است یا یزیدی و کسی نمی‌تواند بی تفاوت از این دو راه باشد چراکه بی تفاوتی خودش هم راه باطلی است و به راستی که کمر اسلام را آنان شکستند که بی تفاوت شدند و سکوت کردند.

حجت الاسلام وحیدی همچنین افزود: یکی از درس‌های کربلا این است که اگر تنها هم شدی باید اقدام کنی و ثابت قدم بمانی و در هر زمانی و در هر سن و سالی باید جهادگونه اقدام کنید.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به درس‌های متعدد کربلا خاطرنشان کرد: کربلا این را به ما نشان می‌دهد که هرکسی در هر لباس و پست و مقامی باید به وظیفه خود در مقابل این انقلاب عمل نماید و نمی تواند بی تفاوت باشد چرا که بدترین لطمه به اسلام را همین قشر بی تفاوت تاکنون زده وسکوت کرده اند.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که مردم نباید بی عرضگی چند مسئول را به حساب شهدا و انقلاب و رهبری فرزانه انقلاب بگذارند و باید بین آن‌ها تفکیک قایل شد و مسئولین  مطالبه گری صحیح و اصولی را که با اغتشاش فرق دارد را پیگیری نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها