در گفتگو با جهادگران هرمزگانی مطرح شد:

رزمایش خدمت بسیج جان تازه ای به گروه های جهادی داد/ تغییر نگرش جوانان از برکات اردوهای جهادی است

جهادگران هرمزگانی با بیان اینکه رزمایش خدمت بسیج، جان تازه ای به گروه های جهادی داده و خدمات رسانی گسترده ای را انجام می دهند، اظهار کردند: با برگزاری اردوهای جهادی روحیات انقلابی زنده شده که خود همین موضوع بزرگترین دستاورد اردوهای جهادی است.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۰۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛جهادگران هرمزگانی با بیان اینکه رزمایش خدمت بسیج، جان تازه ای به گروه های جهادی داده و خدمات رسانی گسترده ای را انجام می دهند، اظهار کردند: با برگزاری اردوهای جهادی روحیات انقلابی زنده شده که خود همین موضوع بزرگترین دستاورد اردوهای جهادی است.

رزمایش خدمت بسیج، جان تازه ای به گروه های جهادی داد

ایران میرانی، مسئول گروه جهادی یک دسته نیروی تازه نفس هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده با اشاره به اینکه راه ما راه امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: رزمایش خدمت بسیج، جان تازه ای به گروه های جهادی داده و خدمات رسانی گسترده ای را انجام می دهند.

مسئول گروه جهادی یک دسته نیروی تازه نفس هرمزگان بیان کرد: اردوهای جهادی را می توان یکی از رویش های این انقلاب دانست در کجای این کره خاکی و در کدام برهه از تاریخ جهان ، جوان هایی وجود داشته اند که در اوج شور و نشاط و سرزندگی ،دست از تفریحات در شهرها بکشند و به دور افتاده ترین مناطق بروند و فقط با نیت خدمت رسانی به محرومین حتی از انجام حقیرترین کارها هم چشم پوشی نکنند؟

یکی از برکات اردوهای جهادی تغییر نگرش جوانان است

میرانی، با بیان اینکه یکی از برکات اردوهای جهادی تغییر نگرش جوانان به محیط اطرافشان عنوان کرد و گفت: جوانی که در مناطق محروم حضور پیدا می کند و با قشر محروم جامعه آشنا می شود پس از برگشت به شهر وظیفه سنگینی را بر دوش خود احساس می کند.

وی، با اشاره به صحبت های حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص اردوهای جهادی، افزود: روحیه جهادی یعنی کار را برای خدا انجام دادن ،کار را وظیفه خود دانستن ،همه نیرو ها را در کار درست به میدان آوردن این روحیه جهادی است و برای اینکه این روحیه جهادی در شما تقویت شود حضورتان در اردوهای جهادی خیلی خوب است اما نگویید وقتمان تلف می شود، نه بیشترین و بهترین استفاده از وقت همین است.

این مسئول گروه جهادی بیان کرد: رزمایش خدمت بسیج را می توان در نقش بسیج در جامعه این طور تعریف کرد که بسیج برای استقرار معنویت در جامعه و محرومیت زدایی و خدمات رسانی به عنوان ملجاء و پناهگاه مردم در جامعه شود .

رزمایش خدمت بسیج درس بزرگی برای مسئولان است

علیرضا صالحی، فعال هرمزگانی در عرصه جهادی در خصوص اهمیت اردوهای جهادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده اظهار کرد: مهم ترین رایج ترین هدفی که در اردوهای جهادی دنبال می کند خدمت رسانی به مردم و محرومان است.

جهادگر هرمزگانی، بیان کرد: با توجه به اینکه وجود کار عمرانی برای تحقق دیگر اهداف اردوهای جهادی ضروری است ولی نباید فراموش کرد که اثربخشی در حوزه های فرهنگی به شرط رقم زدن تعاملی اسلامی با محرومین از پتانسیل های بالقوه و خوب فضاهای حرکت جهادی است.

صالحی، به دستاوردهای اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: با برگزاری اردوهای جهادی روحیات انقلابی زنده شده که خود همین موضوع بزرگترین دستاورد اردوهای جهادی است.

وی، تصریح کرد: ملت و مردم ما پای ارزش های انقلاب ایستاده و در صحنه حضور دارد و ملت ما با شیوه های مختلف حضور خود در صحنه را اعلام می کند که رزمایش خدمت بسیجیان یکی از مهم ترین نمود این حضور است.

این فعال جهادی خاطر نشان کرد: رزمایش های خدمت بسیج ناشی از آمادگی بسیج می باشد چرا که این رزمایش ها درس بزرگی برای مسئولان است که ملت پای کار ایستاده و مسئولان نیز باید مدیریت به خرج بدهند و شرایط سخت را جهادی مدیریت کنند.

ارسال نظرات