فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۰۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
نفیسه سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های اجرا شده این حوزه در سطح پایگاه‌های بسیج این حوزه اظهار کرد: با توجه به اینکه اول تا هفتم محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است پایگاه‌های بسیج خواهران تابعه برنامه‌های متنوعی را اجرا کردند.
وی افزود: برگزاری همایش بزرگداشت هفته امر به معروف در پایگاه‌های بسیج رهروان و حجاب و برگزاری حلقه‌های صالحین با موضوع اهداف قیام امام حسین (ع) که همانا امر به معروف و نهی از منکر بوده است در پایگاه‌های ام البنین و مطهره و یاس مدینه برگزار شد.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با اشاره به حضور طلایه داران معروف پایگاه‌ها در مانور تذکرلسانی شهرستانی گفت: در این همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های حوزه حضور داشتند و در همایش امر به معروف و نهی از منکر نیز دبیران امر به معروف و نهی از منکر حضور فعال داشتند.
وی با اشاره به حضور طلایه داران امر به معروف در نمازجمعه افزود: طلایه داران معروف پایگاه‌های بسیج خواهران این حوزه در تجمع بزرگ طلایه داران و فعالین عرصه امر به معروف و نهی از منکر با عنوان (امر به معروف نشانه عشق به مکتب) در نمازجمعه شاهرود شرکت نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها