خبرهای داغ:

تقدیر از حماسه آفرینی بسیجیان هندیجان در رزمایش سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص)۲

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:جای تقدیر و تشکر دارد ازحضورگسترده بسیجیان گردان های شهری و روستایی ،گروههای جهادی و گردان عملیاتی امام رضا(ع)هندیجان که با بصیرت حماسه ایی دیگر دررزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص)۲با لبیک یاحسین (ع) مقتدرانه دردفاع از حریم ولایت بوجود آوردند.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۷۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بسیجیان هندیجان همزمان با سراسر شهرهای استان خوزستان با نظم خاصی در رزمایش سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص)۲ حضوری حماسی و باشکوه داشتند که در شرایط بدی هوا با جان و دل تا پایان رزمایش همچنان فعال واستوار بودند.

وی افزود :برنامه های مفید ی در رزمایش سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص)۲انجام گرفته شد که مورد استقبال بسیجیان حاضر در رزمایش قرار گرفت و همچنین اینگونه رزمایشات در فراگیری کارهای عملی رزمی و دفاعی و امنیتی برای بسیجیان تاثیرگذار است‌.

وی بابیان اعلام آمادگی بسیجیان در برنامه ها و مراسمات بسیج و سپاه گفت:در رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)۲بسیجیان هندیجان با لبیک یا حسین (ع) آمادگی خودرابرای دفاع از آب و خاک ایران اسلامی در هر شرایطی اعلام نمودند که در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان اسلام با اقتدار ایستادگی و مبارزه خواهند نمود‌و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار