خبرهای داغ:
عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور پرشور بسیجیان، ایثارگران و مسئولین در حسینیه ثارالله شهرستان اندیمشک آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۷۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

با آغاز این مراسم در ساعت ۹ صبح، بیش از ۱۰۰۰ بسیجی حضور پیدا کردند که فرمانده سپاه اندیمشک در جمع پرشور بسیجیان حضور و به ایراد سخنرانی پرداخت.

احسان کریمپور در ابتدای این مراسم با تاکید بر نقش سازنده بسیج در دفاع از ارزش پ‌های اسلامی و انقلابی ایران و دفاع از اقتدار ملی و معنوی کشور اظهار کرد: بسیج پرچم دار حفاظت از اسلام و دفاع از ولایت فقیه است.

وی با بیان این که بسیج امروز و برای دفاع از خط و مسیر انقلاب ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کند، افزود: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) فرصتی برای حفظ و اعلام آمادگی بسیج برای دفاع از انقلاب و کشور است.

فرمانده سپاه اندیمشک با اشاره به محورهای مهم این رزمایش و اهداف آن، عنوان کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) فرصتی است تا بسیج نه در یک حوزه و بلکه در تمامی عرصه‌ها خود را برای حضور و دفاع از مردم انقلاب آماده و اقتدار و آمادگی خود را در این راه تقویت و توسعه بخشد.

در کنار این رزمایش و انجام عملیت‌های تاکتیکی نظامی طی امروز و فردا، ۱۲ گروه جهادی نیز به نقاط محروم و کم بضاعت شهرستان اعزام و به اقدام به خدمت‌رسانی کرده‌اند.

همراه با گروه‌های جهادی، چند تیم پزشکی از جامعه بسیج پزشکی، ائم از پزشک عمومی متخصص نیز با ویزیت و داروهای رایگان برای مردم مناطق دورافتاده خدمتی جهادی انجام دادند.

یکی دیگر از اقدامات قابل ملاحظه این رزمایش اهدای بسته‌های غذایی توسط جامعه زنان به خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند بود.

یکی از بسیجیان اعزامی به اردوهای جهادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز ما بسیجیان با توجه و تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری آماده هرگونه دفاع از انقلاب و نظاممان در برابر دشمنان این مردم کشور هستیم‌.

وی افزود: امروز بسیج در اوج اقتدار و آمادگی خود بوده و همین امر بسیج را به سدی با عزت و با اقتدار در برابر دشمن تبدیل و و بسیج را به دژی غیر قابل نفوذ در برابر نقشه‌های آنان تبدیل کرده است.

در آئین آغازین رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) شهرستان فرماندار و دیگر مسئولین محلی حضور و بسیجیان را به سمت پادگان دوکوهه بدرقه کردند، این رزمایش تا فردا ادامه دارد
و بسیجیان امشب در پادگان دوکوهه مستقر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها