خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار بسیح نیوز در شوشتر :به همت حوزه مقاومت بسیج چهارروستایی امام جعفر صادق (ع)سپاه ناحیه شوشتر وقسمت بسیج سازندگی این حوزه مقاومت برگزاری مواکب عزای حسینی در روستای که فاقد حسینیه ومسجدمی باشد انجام شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۷۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

به گفته برادر ریاحی فر فرمانده حوزه مقاومت چهارروستایی هدف از برگزاری این مواکب عزا اشاعه فرهنگ عاشورا ونهضت حسینی می باشد
ایشان در ادامه افزودند: که این برنامه فرهنگی ومذهبی با کمک وهمیاری قسمت بسیج سازندگی این حوزه قرار است که در تمام روستاهای بخش مدرس که فاقد مسجد وحسینیه می باشد انجام خواهد گرفت .
درادامه برادر بسیجی نعیم میاح مسول قسمت سازندگی حوزه مقاومت چهارروستایی به بیان گزارشی از برگزاری این مواکب پرداخت.
ایشان درادامه به برنامه فرهنگی ومذهبی که در بخش مدرس انجام گرفت اشاره وبیان نمودند که این قسمت با توجه به عملکرد خود در محرومیت زدایی واعزام گروه جهادی ،وبا توجه به ایام های مختلف با همکاری بسیجیان حوزه مقاومت بتواند برنامه های در خور ائمه انجام دهد.
خاطر نشان میشودکه برنامه مذهبی وفرهنگی واقامه عزای حسینی روز دوشنبه شب در روستاهای دهول یک ودو وروستای سیدحسن یک اجرا شد .
برادر ریاحی فر در پایان از زحمات همه اهالی روستاهای نامبرده وکلیه مسولین که در این امر خیرخواهانه شرکت وهمکاری نمودند تقدیر وتشکر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها