خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه جامع گرمسار پیرامون مواضع اخیر مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۶۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه جامع گرمسار پیرامون مواضع اخیر مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر نمود.
متن این بیانیه به شرح زیر می باشد :

رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

لاتَنظُروا إِلى کَثرَةِ صَلاتِهِم وَصَومِهِم وَ کَثرَةِ الحَجِّ وَالمَعروفِ وَطَنطَنَتِهِم بِاللَّیلِ، وَلکِنِ انظُروا إِلى صِدقِ الحَدیثِ وَأَداءِ المانَةِ؛

به زیادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نکنید، بلکه به راستگویى و امانتدارى آنها توجه کنید.

به نام خداوند بخشنده مهربان

"خانه ملت"

مجلس شورای اسلامی یا خانه ملت با هدف پیگیری حقوق مردم تشکیل شد ومردم باانتخاب نماینده های مد نظر،درنظر داشتند که حق آنها درجامعه پایمال نشود. اما چندسالی است که مجلس شورای اسلامی دیگر رنگ وبوی خانه ملت را ندارد. دیگر کسی دراین خانه به فکر مردم نیست. یا به دنبال سهم خود از سفره ی انقلاب هستند یابه دنبال سود بیشتر درمجلس.

به قاطع میتوان گفت ایران در بحرانی ترین وضع اقتصادی تاریخ قرار دارد. آن هم اززمانی که درحال فروش نفت به بالاترین قیمت آن در این چند سال هستیم ومیزان فروش آن هم به بالاترین حد رسیده . بااین حال،اوضاع اقتصاد مملکت،اوضاع زندگی مردم ومعشیت آنها اصلا خوب نیست.
درحالی که چشم امید ملت ایران به نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی است تاشرایط را بهبود دهند،ازسوی مجلس هم اقدام چندان موثری صورت نمی گیرد. از رئیس جمهور محترم درمجلس سوال می شود نمیتواند به اکثریت سوالات پاسخ مطلوب دهد. پرسش وپاسخ بایستی به قوه قضاییه ارسال شود،اما طی اقدامی عجیب مجلس مخالفت می کند وشاید خطر استیضاح از بیخ گوش آقای روحانی می گذرد!!!

مردم ازنمایندگان می خواهند که طرح شفافیت آرا را به تصویب برسانند اما آنها این طرح را هم رد می کنند. که ای کاش فقط رد میکردند در ظاهر خود را موافق طرح نشان میدهند ولی در موقع عمل زیر حرف های خود میزدند و طرح را رد میکنند .

مثال نقض درباره ی کارهای نمایندگان زیاد است .اما شاید عدم رای به شفافیت آرا بارزترین تناقض در کار نمایندگان باشد. نمی دانیم از چه چیزی بیم دارند که این طرح را به تصویت نمی رسانند.

شاید ترس از رسوا شدن در بین مردم .اما باید بدانند که با تصویب نشدن این طرح بیشتر زیر سوال می روند. ای کاش غرب زدگانی که دم از صلح ومذاکره را با آمریکا می زنند،حداقل در شفافیت آرا هم از مجلس سنای آمریکا الگو بگیرند .می دانیم که یادگیری اصول ودانش از دشمن هم سفارش شده است. ما جوانان این کشور ازتمامی نمایندگان در خواست داریم که برای روشن شدن خیلی از ابهام های موجود در مجلس ،طرح شفاف سازی آرا را تصویب کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه جامع گرمسار

ارسال نظرات
پر بیننده ها