خبرهای داغ:
صبح امروز

پیکر مطهر 9 شهید گمنام در اهواز تشییع شدند

مراسم تشییع پیکر مطهر ۹ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، صبح امروز در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۶۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مراسم تشییع پیکر مطهر ۹ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، صبح امروز در اهواز برگزار شد.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان پیکرهای مطهر این شهدا را از مقابل حسینیه ثارالله (س) اهواز واقع در خیابان شریعتی به سمت میدان شهدا، پل سفید و فرمانداری اهواز تشییع کردند و بار دیگر با آرمان های لاله های گلگون کفن انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان، فرماندار اهواز، جمعی از مسؤولان و فرماندهان نظامی استان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم باشکوه با مرثیه سرایی، سینه زنی، قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) همراه بود.

 

پیکرهای این شهدای گمنام که در مقطع سنی ۱۷ تا ۲۳ ساله هستند و در مناطق جزیره مجنون، ام‌‌الرصاص و بوارین کشف شده‌اند، پس از تشییع به معراج شهدای اهواز منتقل شدند.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) در این مراسم با بیان اینکه ما مدیون ایثارگری شهدا هستیم، اظهار کرد: در زمانی که دشمن تا دندان مسلح ما برای اسیر کردن و گرفتن امنیت از ملت ما، جداکردن خوزستان از کشور و نابودی انقلاب اسلامی، جنگ خود را آغاز کرد، رزمندگان اسلام و این شهدا در مقابل آنها ایستادند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) با اشاره به مقاومت رزمندگان در راه عزت و آزادی مردم، دفاع از دین ارزش‌ها و ادامه راه اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: پیام این شهدا، عزت، استقلال و امید نداشتن به دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته همزمان با شب هفتم ماه محرم، مراسم استقبال از پیکرهای ۹ شهید دوران دفاع‌مقدس در چند نقطه اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار