معاون تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خبر داد؛

برگزاری گارگاه آموزشی - توجیهی سامانه تربیت بدنی در ستاد سپاه قائم استان سمنان

معاون تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری گارگاه آموزشی - توجیهی سامانه تربیت بدنی در ستاد سپاه قائم استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۵۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

محمد شوقانی معاون تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، از برگزاری گارگاه آموزشی - توجیهی سامانه تربیت بدنی در ستاد سپاه قائم استان سمنان  خبر داد.

شوقانی گفت: کارگاه آموزشی - توجیهی  سامانه تربیت بدنی  به منظور توجیه و بهره گیری بهتر کلیه کاربران تربیت بدنی رده های سپاه استان سمنان ازسامانه جدید تربیت بدنی درستاد سپاه استان برگزارگردید.

در این کارگاه سه ساعته که  با حضور مسئولین تربیت بدنی رده های سپاه استان و کارشناسان مجرب از ستادکل سپاه برگزارگردید مسئولین تربیت بدنی رده ها با چگونگی کارکرد و فعالیت و ثبت اطلاعات درسامانه آشنا و اشکالات و ابهامات وارده را رفع و آمادگی لازم جهت اجراء این طرح را حاصل کردند.

معاون تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نظربه اینکه این طرح و سامانه با هدف بررسی لحظه ای وضعیت آمادگی جسمانی پرسنل طراحی شده است به فرماندهان ومسئولین رده ها این امکان را می دهد که نسبت به وضعیت آمادگی پرسنل خود با توجه  به اطلاعات وارده دسترسی لازم را پیدا نمایند.

شوقانی در ادامه گفت: دراین سامانه قرار است کلیه پرونده ورزشی ،سوابق و وضعیت قبل و فعلی افراد ثبت وکلیه استعلامات لازم اعم از ارزشیابی، ترفیعات ، انتصابات ،گزینش جهت تبدیل عضویت و... افراد ازطریق اطلاعات وسوابق ثبت شده پاسخ داده شود لذا این طرح در6 ماهه اول سال 97 به صورت آزمایشی آغاز و درمرحله بعد به صورت قطعی مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

وی افزود: دراین سامانه تمامی وضعیت افراد اعم ازمیزان حضور در ورزش ، تناسب جسمانی و دیگر موارد ابلاغی لحاظ گردیده است و مجوز حضور در آزمون آمادگی جسمانی را در صورت بدست آوردن امتیاز لازم صادر می نماید و سپس اقدام به تولید کارنامه می نماید که امتیاز بدست آمده ملاک پاسخگویی به استعلامات خواهد بود.

شوقانی گفت: در این کارگاه که به همت مدیریت ورزش سازمانی معاونت تربیت بدنی سپاه استان برگزار گردید مدعوین از رهنمودهای جانشین محترم فرماندهی سپاه استان سمنان جناب سرهنگ شوقانی بهره مند وسیاستهای ورزشی سپاه با توجه به شرایط فعلی سازمان و مأموریتهای این نهاد مقدس و لزوم داشتن آمادگی جسمانی لازم جهت انجام این مأموریتها توسط ایشان بازگو و تشریح گردید .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار