خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی آمران امر به معروف با حضور فرماندهان واعضای شورای پایگاههای خواهران درحسینیه سپاه ثارالله سپاه ناحیه مهدیشهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۴۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، کارگاه آموزشی آمران امر به معروف با حضور فرماندهان واعضای شورای پایگاههای خواهران درحسینیه سپاه ثارالله سپاه ناحیه مهدیشهر برگزارشد.

در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام مرتضی یعقوبی ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)اظهار کرد:امر به معروف ونهی ازمنکر به عنوان فلسفه قیام امام حسین(ع)در روز عاشورا در آیات وروایات زیادی مطرح ومورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین به تحقق پیوستن امر به معروف ونهی ازمنکر را زمینه ای برای کاهش ومصون ماندن از ناهنجاری های اجتماعی در جامعه دانست.

یعقوبی این فریضه را دواخلاق الهی برای ترویج دادن معروف ها ودوری از گناهان دانست وگفت:فریضه امر به معروف ونهی از منکر نقش سترگی درهدایت انسانها ایفا می کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیتهای دشمن در کمرنگ کردن موضوع حجاب در جامعه اسلامی عنوان کرد:دشمن به دنبال از بین بردن این محافظ در نظام ما است وتلاش می کند تا نقشه های شوم وناشایست خود را درجهت ضربه زدن به نظام عملی کند.

یعقوبی تصریح کرد:دشمن با محوریت قرار دادن این روشها می خواهد به دنبال نفوذ درسطح جامعه وخانواده باشد امامردم اسلامی ما همیشه بیدار وهوشیار نقشه های آنان رانقش برآب می کنند واجازه نمی دهند دشمنان اهداف شوم خود را عملی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه مهدیشهرافزود:یکی از موضوعات اساسی درجامعه ما موضوع امر به معروف ونهی از منکر است که این فریضه جامعه را از گزند هجمه های دشمن ایمن وبیمه خواهد کرد واجازه دست درازی به میهن اسلامی ایران رانخواهند داشت.

وی اضافه کرد:همه مردم درجامعه در هر لباس وشغلی که هستند وظیفه دارند در هر جایگاهی که هستند با عمل به فریضه امر به معروف ونهی از منکر جامعه را از انحراف بیگانگان نجات دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها