مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس، افزود: هدف از قیام امام حسین (ع) احیا دین خدا , مبارزه با بدعت ها و مفاسد دستگاه بنی امیه و رهایی اسلام از چنگال منافقان و دشمنان خدا بود.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۹۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان , حجت الاسلام درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از قیام امام حسین(ع) شکل گرفت و پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان و استکبار بر گرفته از فرهنگ عاشورا است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس افزود: هدف از قیام امام حسین (ع) احیا دین خدا , مبارزه با بدعت ها و مفاسد دستگاه بنی امیه و رهایی اسلام از چنگال منافقان و دشمنان خدا بود.

ودر این راه موفقیت بزرگی نصیب آن حضرت شد هرچند امام حسین(ع) و یاران با وفایش به شهادت رسیدند . وی با تاکید به اینکه امروز ما هرچه داریم به برکت خون سید الشهدا است اظهار داشت :

چندین سال است که عاشقان امام حسین (ع) بزرگترین همایش پیاده روی شیعیان در روز اربعین بر گزار می کنند که در دنیا بی نظیر است و با حضور خودشان ابراز عشق به امام حسین (ع) و اهلبیت (ع) می نمایند.

ارسال نظرات