مراسم زیارت عاشورا با حضور شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در سپاه باقرشهر؛
خبرگزاری بسیج: حضور شهید دوران دفاع مقدس در مراسم زیارت عاشورا سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر، حال و هوای کربلایی به این ناحیه داد.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۹۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ اصغر آرزومندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله(ره) گفت: پیکر شهيد عزيزالله محمدی که جزو شهداي گمنام باقرشهر بود، پس از 37 سال به آغوش وطن بازگشت، اما متاسفانه این مسافر کربلا زمانی به خانه برگشت که پدر و مادرش نمی توانستند به استقبال او بیایند چرا که دیدار با عزیز سفر کرده خود را به قیامت گذاشتند؛ اما مردم قدرشناس و امت شهید پرور و ولایی باقرشهر برای اینکه خاک پای مسافر کربلا را توتیای چشمان خود کنند، اصرار داشتند که مسئولان سپاه باقر شهر اجازه دهند حتی برای دقایقی پیکر این شهید مهمان هیئات آنها باشد.

سپاهیان و بسیجیان ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر، نیز توفیق داشتند که میزبان این شهید باشند و مراسم صبحگاه در این مرکز با حضور شهید عزيزالله محمدی مسافر کربلا و با قرائت زیارت عاشورا رنگ و بوی کربلایی و عاشورایی به خود گرفته بود.

 پیکر مطهر این شهید صبح روز سه شنبه ساعت 10 از محل مصلی باقرشهر تشییه و  در آرامگاه ابدی او در قطعه 50 بهشت زهرا(س) آرام خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات