مسئول بسیج کارمندان استان مرکزی گفت: طی ۴۰ سال گذشته ملت ایران، آمریکا را به زانو درآورده است جا دارد با مدیریت جهادی، همت و تلاش وافر بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۹۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹

سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول بسیج کارمندان استان مرکزی در رزمایش «میز خدمت» که به همت سازمان بسیج کارمندان در مسجد علی بن ابیطالب(ع) فوتبال برگزار شد با تاکید بر توطئه دشمنان در تضعیف نظام اسلامی گفت: دشمن با خیال باطل خود از بدو شکل گیری انقلاب تا به امروز سعی کرده تا با کارشکنی و توطئه‌چینی به ملت ایران ضربه بزند اما به یُمن هوشیاری و آگاهی ملت، تمام توطئه آنان خنثی شده است.

وی با اشاره به طرح اردوی جهادی میز خدمت، گفت: امروز بسیجیان به میدان آمده اند تا ضمن تجدید پیمان با فرماندهی کل قوا و به رخ کشیدن اقتدار خود به جهانیان، به مقام عظمای ولایت بگویند که بسیجیان همچون دوارن دفاع مقدس و حتی محکم‌تر پای در رکاب و منتظر اشاره ای از ایشان هستند تا دسیسه‌های دشمنان را در نطفه خفه کنند.

سرهنگ پاسدار عباسی با بیان اینکه در امتداد محرم و عاشورا رزمایش اقتدار عاشورائیان با حضور بسیجیان جان برکف در حال برگزاری است، گفت: باید تلاش کنیم فکر عاشورایی که برگرفته از قیام عاشوراست برای همیشه در ذهن، فکر و راهمان باقی بماند و یار باوفایی برای حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب بر حقش باشیم.

مسئول بسیج کارمندان استان مرکزی تصریح کرد: بسیجیان با حضور در این رزمایش به دشمنان فهماندند که همیشه آماده‌اند تا دشمنان را به خاک مذلت و خواری بنشانند چراکه طی ۴۰ سال گذشته ملت ایران، آمریکا را به زانو درآورده است جا دارد با مدیریت جهادی، همت و تلاش وافر بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.

سرهنگ پاسدار عباسی با بیان اینکه حضور مسئولان در روستاها و مواجهه حضوری با مشکلات مردم، موجب مرتفع شدن بسیاری از مشکلات روستاییان می‌شود، گفت: هدف اینگونه رزمایش‌ها ایجاد امید و نشاط در بین بسیجیان و مردم و همچنین اعلام آمادگی برای دفاع از کشور، ترساندن دشمن و تولید اقتدار برای نظام و پیام خدمت‌رسانی است.

وی افزود: میز خدمت باعث ایجاد تحول خوبی در نظام اداری و پاسخ‌گویی به مردم می‌شود و هر بخش در اداره تکلیف خود را بهتر می‌داند و انجام یافتن امور، زمان‌بندی دقیق‌تری پیدا می‌کند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان خاطرنشان کرد: رزمایش محمد رسول الله (۲) که از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است در دو محور خدمت رسانی و رزمایش‌های نظامی برگزار می‌شود که بسیج کارمندان استان در بخش خدمت رسانی، روز ۲۶ شهریورماه 13 اردوی جهادی میز خدمت به استعداد 500 مدیر و مسئول دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های استان را در مناطق محروم و روستایی سراسر استان برگزار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات