مسئول سازمان بسیج کارمندان استان خبر داد
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی گفت: بسیج کارمندان استان روز دوشنبه 26 شهریورماه اردوی جهادی را در قالب «میز خدمت» با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان برگزار کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۸۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اجرای رزمایش «میز خدمت» در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) خبر داد و گفت: به همت بسیج کارمندان استان برای هر اداره یک میز خدمت در نظر گرفته شده است که از ادارات مختلف نمایندگانی به منظور ارائه مشاوره، پاسخگویی و حل مشکلات مردم در این طرح حضور پپیدا کردند.

وی با اشاره به اهداف طرح «میز خدمت»، گفت: بسیج کارمندان از ۱۰ سال پیش مبدأ برپایی اردوی جهادی میز خدمت در روستاها بوده است، در حقیقت اجرای این طرح را خارج از محیط اداری، بسیج کارمندان در قالب اردوهای جهادی بسیج کارمندی ابداع کرد که این اردوها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار انجام برگزار می‌شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی تصریح کرد: بسیج کارمندان با تحقیقات و بررسی‌هایی که از قبل داشته است، می‌داند که کدام مناطق با چه مشکلاتی مواجه هستند و بر همان اساس مسئول مربوطه را برای رسیدگی به مشکلات مردم در اردوی جهادی همراه خود می‌کند و به این ترتیب امیدواریم که حرکت بزرگی در راستای رفع مشکلات مردم صورت بگیرد.

سرهنگ پاسدار عباسی با بیان اینکه رضایتمندی و کارآمدی دو رکن مورد توجه بسیج کارمندان است، افزود: اگر در سیستم اداری ما حدود ۵ درصد کارآمدی را افزایش دهیم قطعا با افزایش بیش از ۲۰ درصدی رضایتمندی عمومی مواجه می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار همه تلاش‌هایی که صورت می‌پذیرد ما این کارآمدی را در نظام اداری، ابتدا از بسیجیان خود در ادارات دولتی مطالبه می‌کنیم تا تشویق کننده و مروج روحیه جهادی و خدمت رسانی در ادارات دولتی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات