فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ
فرمانده سپاه ثارالله خارگ از اجرای برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس در این جزیره خبر داد و گفت: هفته دفاع مقدس در خارگ متفاوت است.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۵۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

هفته دفاع مقدس در خارگ متفاوت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، سرهنگ سیروس حیاتی اظهار داشت:  با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس امسال تقارن دارد  با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش،این هفته  در ایران اسلامی جایگاه والا دارد ولی در جزیره خارگ بسیار متفاوت تر است، جزیره خارگ یادآور مقاومت روز به روز در ۸ سال دفاع مقدس است که به تعداد روزهای جنگ این جزیره بمباران شده است.

حیاتی افزود:این جزیره هم اکنون بعد از سی  وهشت سال به عنوان نماد مقاومت و پایداری ایران اسلامی از آن یاد می‌شود و اهالی شریف خارگ در ۸ سال دفاع مقدس در کنارهای نیروهای نظامی حضور داشتند و مقاومت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ بیان کرد: نقش‌آفرینی‌های سرنوشت‌ساز اهالی شریف جزیره خارگ را در مقاطع مختلف به طور کامل می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما توانستیم" است، گفت: ما در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم که با دست خالی هم می شود در مقابل دشمن ایستاد و امروز در جنگ اقتصادی هم با تمام توان مقابل دشمن ایستادگی می کنیم..

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ گفت: در این هفته برنامه های متعدد فرهنگی، ورزشی، مذهبی در سطح جزیره خارگ با همکاری تمامی سازمان و نهادها و شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها