فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ۵۲ عنوان برنامه در شهرستان سراوان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۴۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در نشست خبری با اصحاب رسانه  ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور لحظات و رشادتهای ماندگاری است که با گذشت زمان هرگز یادشان از خاطره ها کمرنگ نمی شود.

وی افزود: سنگرها حریم رزمندگان بود و جبهه رنگ بوی شهادت و خدایی شدن می داد و عده ای خبر از هجرت و خدایی شدن می دادند.

پودینه در ادامه در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: اولین روز از هفته دفاع مقدس با اجرای صبحگاه مشترک در ۳۱ شهریور با حضور همه یگان‌های نظامی، انتظامی، بسیجیان و مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در طول هفته دفاع مقدس ۵۲ برنامه با سطوح مختلف سازمانی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

فرمانده سپاه سراوان خاطر نشان کرد: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ با مشارکت گردان‌های بیت المقدس نوع الف. با حفظ انسجام در میدان در روز عاشورا و تاسوعا در بحث تأمین امنیت وارد میدان می‌شوند که اقتدار نظام را به نمایش خواهند گذاشت.

وی یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و نشست‌های بصیرتی در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان تصریح کرد: مجموعه سپاه با محوریت نیروی زمینی سپاه در حال احداث ۲۲ مدرسه در این شهرستان است که در هفته دفاع دو مدرسه افتتاح می‌شود.

پودینه اظهار کرد: گرو‌های جهادی بسیج نیز در بحث کمک رسانی و محرومیت زدایی در حال بازسازی مدارس، مساجد، حوزه‌های علمیه در حال انجام خدمت هستند.

وی اذعان کرد: جمع آوری محصول خرما، هرس نخیلات و جمع آوری ضایعات خرما نیز در هفته دفاع مقدس با همکاری شهرداری ها، دهیاری‌ها و شورا‌های در سراوان، جالق، کله گان و گشت انجام می‌شود.
ارسال نظرات