فرمانده سپاه مریوان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، گفت: پیام این رزمایش پیام بزرگی به دشمنان است که بدانند هنوز مرزداران این مرز و بوم بیدارند و به عنوان دیدبانان انقلاب در بسیج حاضرند، ایثار و از خودگذشتگی خود را به دنیا نشان دهند.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۳۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ امروز همزمان با سراسر کشور و استان کردستان در این شهرستان برگزار شد. این مراسم با حضور ماموستا رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان، فرمانده سپاه شهرستان مریوان، منصور مرادی نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس، سرپرست فرمانداری مریوان و مسئولین امنیتی و نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان در این مراسم با اشاره به قدرت سپاه در منطقه اظهار داشت: بسیج، ساده و بی‌آلایش و بدون داشتن هیچ انتظاری همواره ایثارگری کرده و هرجا در این میهن اسلامی مشکلی وجود داشته باشد، مشکل را برطرف می‌کنند.

سرهنگ شکیبا سلیمی افزود: زمانی دشمنان این مرز و بوم بهانه می‌گرفتند که نباید در این کشور سپاه و بسیجی وجود داشته باشد و برای نابودی این نهاد انقلابی تلاش می‌کردند، اما نه تنها اهداف آنان به نتیجه‌ای نرسید بلکه در امروزه قدرتمندتر از همیشه، در تمام صحنه‌ها حضور مقتدرانه دارند و اقتدار آنان دشمنان را به لرزه در آورده است.

وی گفت: برگزاری این رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ پیام بزرگی به دشمنان است که بدانند هنوز مرزداران این مرز و بوم بیدارند و به عنوان دیدبانان انقلاب در بسیج حاضرند، ایثار و از خودگذشتگی خود را به دنیا نشان دهند.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان تصریح کرد: اعلام آمادگی بسیج و سپاه برای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا، ارتقای آمادگی بسیجیان و به نمایش گذاشتن قدرت گردان‌های بسیج محور بیت‌المقدس برای دفع تهدیدات داخلی و خارجی از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.


وی با بیان اینکه تهدیدات دشمن پلید در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی دارای شاخصه‌هایی است، ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی بنا به تحریک استکبار جهانی صورت گرفت و کشور ما مورد هجمه کشور همسایه قرار گرفت و جنگ سختی رخ داد، اما پس از آن که دیدند که این مردم زیر بار حرف زور نمی‌روند و دیدند که جنگ کارساز نیست شروع اقدامات پلیدانه و ترور در جامعه کردند.


سرهنگ سلیمی افزود: پس از ناکامی استکبار جهانی در جنگ هشت ساله دشمن بعثی علیه ملت ایران اسلامی، دشمنان دست به ترور مسئولان، شخصیت‌های مهم و افرادی که نقش کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، کردند و آمار شهدای ترور، نشان‌دهنده این اقدام پلید است.


وی اضافه کرد: تحریم‌های دشمنان بر علیه ایران اسلامی از اوایل انقلاب صورت گرفته و این امر جدیدی نیست، اما این تحریم‌ها سبب رونق و توسعه کشور و در بسیاری از امورات به خودکفایی رسیدیم.


فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: نیت پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که دهکده‌ای را راه‌اندازی کرده و خودشان کدخدای این دهکده باشند، اما در این زمینه نیز شکست خواهند خورد و باید بدانند که انقلاب اسلامی با حضور پرشور بسیج، توانسته است از بحران‌های خیلی سخت عبور کند.


فرمانده سپاه شهرستان مریوان خاطر نشان کرد: با اجرای جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، معیشت مردم را در فشار و سفره‌های مردم را تحت تأثیر قرار دادند تا بلکه بین مردم و نظام اختلافی ایجاد کنند، اما باز هم شکست خوردند. چرا که از اولین روز‌های انقلاب اسلامی تاکنون، نظام متعلق به مردم بوده و هیچ فاصله‌ای بین مردم و انقلاب وجود ندارد و بسیجیان و مردم همواره در دفاع از آب و خاک خود پیش‌قدم و مدافع نظام هستند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات