فرمانده گردان آماد و پشتیبانی سپاه خوی گفت:عشق به ولایت و توکل بر خدا توان رزمی و قدرت دفاعی رزمندگان را در برابر هر دسیسه ای ارتقاء می بخشد.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۱۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جواد شاکر فرمانده گردان آماد و پشتیبانی سپاه خوی در راس اکیپی ضمن بازدید و سرکشی از  تجهیزات آمادی گردان305مستقر در سردشت از زحمات رزمندگان اسلام، در ایجاد وحدت رویه و منظم نمودن انبار و تجهیزات تقدیر و تشکر کرد.

این مسئول گفت: دشمنان هرچند از هر نوع ترفند و تهدیدی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند اما هیچ موقع تیرهایش به هدف نمی خورد و جز ذلت و پستی نتیجه ای عایدش نمی شود

وی با اعلام  نقش مهم و کلیدی یگان های آمادی و پشتیبانی گردان ها در تمامی مراحل و ماموریت های سپاه گفت: هر نوع کم و کاستی در این واحد،  باطبع عواقبی برای سپاه و رده های زیر مجموعه اش می تواند  در برداشته باشد.

شاکر با ابراز خرسندی از آمادگی صددرصدی گردان ها در برابر دشمنان  خاطر نشان کرد: رزمندگان، سپاهیان و همه نیروهای مسلح ما در لوای ولایت هستند تا بتوانند با همه توان خود از نظام و اسلام حمایت کنند.

وی ضمن خداقوت به رزمندگان اسلام ،خطاب به ابرقدرتهای جهان یادآور شد : فرزندان این نظام با صلابت و عظمت در برابرتان ایستاده و ازهیچ موقع از  مواضع خود کوتاه نخواهند آمد.

ارسال نظرات