بازهم خدمتی شایسته تقدیر در سیستان و بلوچستان:

70 میلیون ریال داروی رایگان در حاشیه شهر زاهدان توزیع شد

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ساکنان حاشیه شهر زاهدان خدمات بهداشتی درمانی رایگان دریافت کردند.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۶۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

کمیلی جانشین بسیج جامعه پزشکی  سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که همه ساله پزشکان بسیجی خواهر و برادر ساعاتی از کار خود را به درمان و ویزیت رایگان بیماران نیازمند در مناطق محروم در سطح استان اختصاص می دهند، گفت: در راستای برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسوالله(ص) 2 گروههای جهادی پزشکی با هدف رسیدگی به محرومان در حاشیه شهر حضور یافتند.
 
وی افزود:جهادگران  بسیجی  خواهر و برادر برای رضای خدا گام بر می دارند تا مجاهد جبهه خدمت رسانی باشند.
 
کمیلی تصریح کرد: سه تیم پزشکی در قالب این رزمایش و طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی، در زورخانه حضرت ابوالفض(ع) و شورای حل اختلاف شهیدان شاهوزهی حاضر و اقدام به ویزیت و ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان کردند.

وی ادامه داد: بر این اساس 210 نفر ویزیت شدند که از این تعداد 40 نفر به بیمارستان و مراکز درمانی ارجاع و 170 نفر نیز در محل، خدمات درمانی و دارویی خود را دریافت کردند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان اظهار داشت: در این حرکت  3 تیم عمومی شامل سه پزشک، 6 پرستار مرد و 6 پرستار زن بوده و دو کارشناس دارویی نیز آنها را همراهی می کردند.

وی افزود: در این طرح به ارزش 70 میلیون ریال دارو در بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.

وی با اشاره به طرح رهنمون، خاطر نشان کرد: در این طرح به صورت ماهانه تیم های پزشکی با مراجعه به حاشیه شهر به محرومان و نیازمندان خدمات رایگان ارائه می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار