خبرهای داغ:
کانال هایی که در میان خانه کشیده شدند تا فرزندان ما را به ناکجا آباد ببرند، کانال هایی که جنسشان کانال های کمیل نیست!
کد خبر: ۹۰۵۸۷۶۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

خبرگزاری بسیج قزوین: کانال گردان های کمیل در میان هیاهو ماندگارشد و امروز زیارتگاه عاشقان شده است. کانال هایی نامریی که دشمنان را نقاب زده و مهربانتر از پدر هستند. فریاد دلسوزی سر داده تا بار دیگر حسین تنها در میان جهل مردم گرفتار شود، دهه محرم نزدیک شد و دیش های ماهواره بر بام خانه ها خود نمایی می کند. بمباران تبلیغاتی با زیبایی و هیجان به خورد مردم داده می شود.
اما با تعجب دیدم کودی ۷ساله دیواری کوتاه چیده است و پارچه سیاهی و پرچم یاحسین راه انداختند چای،شربت ،شیر و خرما آوردند به رهگذران هدیه دادند، چفیه مشکی و لباس مشکی برگردن انداخته بود تا ارادت خود را به امام عصر و مظلوم دشت نینوا نشان دهند.
از آنها پرسیدم که پولش را از کجا آوردید؟ یکی از آنها با جسارت مثال زدنی گفت: پس اندازهایمان را جمع کردیم تا برای امام حسین نذری بدهیم. گفتم کسی به شما گفته ؟
خندید و با شیطنت کودکان گفت: اگر منتظر باشید به شما بگویند، سر امام حسین را می برند!
چه روح لطیفی و چه سخن تکان دهنده ای! همه نشستند تا حسین بگوید و حرف مسلم را نپذیرفتند!
منتظر بودند که خود امام به میدان بیاید. چه سخن حکیمانه ای که اگر بنشینید تا امام خکدش به میدان بیاید سرش را خواهند برید و بر نیزه می کنند!
با خودم گفتم که این ماهواره ها چه غلطی می کنند؟ بیش از ۴دهه شب و روز بمباران کردند تا اینکه فرزندان این آب و خاک با حسین غریبه باشند.
دیگری عکس ذوالفقاری روی پیرآهنش کشیده بود و جالب تر اینکه نوشته بود،" سرداده ایم بهر حسین لبیک یا پیرخمین"
هنوز هم جوانانی از جنس جهان ارا زاده شده اند و برای پاسداری از نهضت حسینی طالب عاشورا هستند.
نجات تی وی، اندیشه و شبکه امام حسین سید صادق شیرازی به دنبال خاموش کردن چراغ هدایت و کشتی نجات هستند.
چه رازی در این داستان نهفته است که حسین در قلب ذره های عالم نفوذ کرده است و چند قلب را می خواهند بشکافند. چند سر به نیزه می کنند؟

کودکانی که هیچ نسبتی با سفرهای لاکچری ندارند! خود در فقر دست و پا میزنند اما چون عاشورایی بار آمدند در اوج نداری سخاوت به خرج می دهند!
بی شک به آینده انقلاب بیشتر امیدوار شدم، تمام رنج ها و درد ها را با دیدن هنرنمایی این کودکان از یاد بردم. چقدر عاقلتر از آن ارتیست سینما هستند، نذر امام حسین را به محیط زیست و فقرا گره می زنند. با شکم سیر فریاد گرسنگی سر می دهند. داستان مردم و سلبریتی هایی که از خون همین کودکان دستمزدهای میلیاردی می گیرند بسیار جالب است. ما به مردان عاشورا و مردان کوچک خمینی امیدواریم.آینده را با دستان کوچک خود رقم خواهند زد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها