فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه گفت:

فعالیت 12 گروه جهادی در میرجاوه

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و خدمات رسانی و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه گفت: 12 گروه جهادی در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسوالله در شهرستان میرجاوه فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۳۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

سرهنگ پاسدار موسی جهانتیغ، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میر جاوه در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: یکی از مهم ترین کارهای بسیج و سپاه که نفش مهمی در محرومیت‌زدایی و سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده دارد اردوهای جهادی است که با همت جهادگران بسیجی خواهر و برادر در سطح شهرستان میرجاوه در طول سال انجام می شود.

وی با تاکید بر این مطلب که جهادگران بدون هیچ چشم داشتی با شعار خدمت بی منت در راستای خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان گام برداشته اند افزود: جهادگران سعی کرده اند با شرکت در اردو‌های جهادی در راستای  محرومیت‌زدایی و سازندگی در مناطق محروم نقش ارزنده و مهمی را ایفا کنند.
 
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه اولین هدف فعالیت، اردوهای جهادی را خودسازی عنوان و ادامه داد: جهادگران با شرکت در اردوهای جهادی و حضور در مناطق محروم فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان را توسعه داده ودر بین افراد روحیه سازندگی و امید  را ایجاد می کنند که این خود بزرگترین رسالت جهادگران بسیجی در این اردوها می باشد.

این مسئول تصریح کرد: ۱۲ گروه جهادی فعال در شهرستان در راستای حضور در رزمایش سپاهیان حضرت محمدرسوالله(ص) سازماندهی شده اند که در جمع آوری محصول، لایروبی قنوات و حرس نخل ها، مرمت و تعمیر منازل افراد واجدشرایط، ایجاد سیل بند و مرمت، بازسازی و زیبا سازی مدارس و تعمیر میز و نیمکت در خدمات رسانی به مردم منظقه کمک می‌کنند.

موسی جهانتیغ افزود: تعمیر و مرمت و مقاوم سازی مدارس خشت و گلی و ساخت مدرسه دو و سه کلاسه توسط قرارگاه محرومیت زدایی در سطح بخش‌های تابعه این شهرستان، از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در منطقه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار