خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین
در حوزه اطلاع رسانی نیازمند تلاش بیشتر از سوی صدا و سیما و رسانه ها هستیم و امسال قصد داریم ۹۰ ایستگاه در پهنه استان راه اندازی کنیم که برای این امر نیازمند همکاری شهرداران و دستگاه های امنیتی می باشیم.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۱۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حامد کبودوند در جلسه برنامه ریزی و ساماندهی زائرین اربعین که با ریاست آشناگر و با حضور مدیران دستگاهها برگزار شد بیان کرد: در اربعین حسینی سال گذشته، توزیع بیش از ۶۵۰ هزار وعده غذا بین زائرین و اسکان ۱۶۰ هزار نفر توسط مردم متدین استان قزوین انجام شد.

وی گفت: بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال کمک های مردمی توسط مردم استان در حوزه اربعین نذر و توزیع شد و
همکاری بسیار خوبی بین مردم و دستگاههای مختلف با یکدیگر وجود داشت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر بین دو کشور عراق و ایران، تغییرات بسیاری در روابط دو کشور ایجاد شده است و همه دستگاهها باید ورود جدی در خدمات رسانی به زائرین داشته باشند مردم با همان تفکر سال قبل وارد کشور عراق می شوند اما با تغییرات قیمتی ارز، دچار مشکل خواهند شد.

مسال ایستگاه های جمع اوری نذورات و جمع اوری اطلاعات را بیشتر خواهیم کرد که نیاز به تعامل دستگاههای امنیتی دارد.

کبودوند عنوان کرد: با توجه به میزان ارائه نذورات از سوی مردم در این ایام، ممکن است کلاهبرداری هایی از سوی شیادان انجام شود و دستگاههای امنیتی کمک کنند که جمع آوری از سوی دستگاههای معتبر انجام شود و مردم شریف استان از طریق ستاد مردمی عتبات در کلیه شبکه های اجتماعی برای تحویل نذورات خود اقدام نمایند.

وی افزود: لیست کالاهای ممنوعه امسال با توجه به سختگیری های شدید شامل دام، دارو، گوشت، لبنیات، میوه و سوخت می باشد و دستگاهها برای خدمات رسانی، بخش نامه های اربعین را از استانداری دریافت کرده و یا از طریق ستاد عتبات عالیات پیگیر حوزه های خدمت رسانی خود باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اضافه کرد: سال گذشته ۷۳ خودرو جهت جابجایی زائرین از قزوین به مرزها اعزام شد اما امسال باید دستگاههای خدمات رسان تعداد و مشخصات خودروها را از طریق سامانه mokeb.org جهت شرکت در مراسم اربعین ثبت نمایند.

کبودوند گفت: در حوزه اطلاع رسانی نیازمند تلاش بیشتر از سوی صدا و سیما و رسانه ها هستیم و امسال قصد داریم ۹۰ ایستگاه در پهنه استان راه اندازی کنیم که برای این امر نیازمند همکاری شهرداران و دستگاه های امنیتی می باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها