همزمان با هفته دفاع مقدس؛

برگزاری طرح شهید نوید صفری در شهرستان کوهرنگ

همزمان با هفته دفاع مقدس، طرح شهید نوید صفری با حضور بسیجیان گردان بیت المقدس در شهرستان کوهرنگ برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۵۸۷۰۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ گفت: این طرح آموزشی به منظور ارتقا و حفظ انسجام و آمادگی رزمی و جسمانی بسیجیان گردان بیت المقدس به مدت پنج شبانه روز در مکان مدرسه شهید استکی شهر چلگرد برگزار شد .

وی افزود : این طرح آموزشی از دو گروهان از گردان بیت المقدس شهرستان کوهرنگ تشکیل شده بود که بسیجیان شرکت کننده در قالب سه کلاس با برنامه های متفاوتی از قبیل خود امدادی و دگر امدادی، آشنایی با عملیات های شهری، شناخت علل و عوامل بروز فتنه، نحوه مقابله با اغتشاشات و گشت های محله محور و برگزاری آرایشات موتوری آشنا شدند و در پایان برای تمامی شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادر شد .

 حجت الاسلام صادق نیکنام نیز در جمع  بسیجییان شرکت کننده در این طرح، با بیان مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: دشمنان این نظام و انقلاب به خیال خودشان می توانند از طریق تحریم ها و تهدیدهای اقتصادی به ما ضربه بزنند؛ اما ما با روحیه جهادی خود و با توکل بر خداوند متعال  و در سایه ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظلله العالی )  آمادگی لازم با هرگونه تهدید را داریم.

وی، افزود: با اتحاد و انسجام و همدلی و استقامت و توان هر چه بیشتر از دستاوردهای نظام و انقلاب تا آخرین قطره خون خود دفاع  خواهیم کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار