فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: 60 گردان بیت المقدس و کوثر اقتدار و صلابت رزمی خود را در رزمایش محمد رسوالله(ص) در سطح استان به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۹۰۵۸۶۷۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: فاز اول رزمایش اقتدار عاشورایی با عنوان سپاهیان محمد رسوالله(ص) در سه محور جهادی شامل، سازندگی، امنیتی و محرومیت زدایی آغاز شده و تا ۲۹ شهریور ادامه دارد.

وی با اشاره به این مطلب که  دشمن با انتخاب حربه جدیش به دنبال ایجاد جنگ اقتصادی  است که  در این جنگ روانی معیشت و اقتصاد مردم را مورد هدف قرار داده است، افزود: بسیج و سپاه با برگزاری این رزمایش سعی دارد  در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی ایفای نقش کنند.

سردار گشتاسبی با تاکید بر این مطلب که این رزمایش در سراسر کشور اجرا می شود با این تفاوت که در سیستان و بلوچستان به صورت حقیقی انجام می شود ادامه داد:در این رزمایش عظمت، اقتدار و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این رزمایش تعداد 60 گردان بیت المقدس و کوثر آمادگی دارند تا  با حضور در این برنامه از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کنند از آنجایی که امسال رزمایش اقتدار عاشورایی با ایام محرم همزمان شده است، در حوزه مسائل امنیتی یکپارچگی ایجاد شده تا بتوانیم از ظرفیت این رزمایش به خوبی استفاده کنیم در همین راستا ۴۱ گردان بیت المقدس ویژه برادران  و ۱۹ گردان کوثر ویژه خواهران  را سازمان دهی کرده ایم.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که رمز این رزمایش در صبح روز تاسوعای حسینی در زاهدان اعلام و کار بسیجیاندر 28 شهریور ماه سال جاری کلید می خورد تصریح کرد: این رزمایش بزرگ با فعالیت گردان‌ها تا شام غریبان ادامه خواهد داشت که در آن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد آرامش و امنیت  به نمایش گذاشته می‌شود.

وی تاکید کرد: این رزمایش برگرفته از زرمایش سپاهیان محمد رسوالله(ص) در دوران هشت سال دفاع مقدس است  در راستای انجام این رزمایش  عظمت، اقتدار و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

گشتاسبی هدف از اجرای این رزمایش را ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی دشمن، پرنگ کردن چهل سالگی انقلاب نام برد.
 
 
ارسال نظرات