مسئول بسیج کارمندی استان کردستان در رابطه با اهداف این رزمایش افزود: خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها و دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم در سایه رزمایش خدمات رسانی از اهداف این رزمایش است .
کد خبر: ۹۰۵۸۶۷۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کردستان، مهدی بنده مرادی مسئول بسیج کارمندی استان کردستان گفت: اردوی جهادی در قالب "میز خدمت" در مناطق محروم با حضور مدیران و مسئولین اجرایی ادارات به بررسی و رفع مشکلات مردم می‌پردازد.


مسئول سازمان بسیج ادارات استان کردستان گفت: اردوی جهادی در قالب «میز خدمت» در مناطق محروم کردستان در حال انجام است.


وی گفت: همزمان با سراسر کشور در قالب رزمایش خدمت رسانی و با هدف ارائه خدمت بی‌منت، پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات "میزخدمت" در مناطق حاشیه‌نشین و روستایی استان کردستان تشکیل می‌شود.



وی افزود: در مرکز استان برنامه "میزخدمت" در حاشیه شهر سنندج و مسجد جامع فرجه با حضور ۶ نفر از مدیران و در روستای حسین آباد سنندج و همچنین در ۱۲ پایگاه مقاومت شهرستان‌ها با حضور مسئولان مربوطه برگزار می‌شود.


مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه کردستان ادامه داد: این برنامه را خارج از محیط اداری، بسیج کارمندان در قالب اردو‌های جهادی بسیج کارمندی ابداع کرد که این اردو‌ها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار انجام می‌شود.


وی یادآور شد: این اقدام باعث رضایت مردم و همچنین حرکت بزرگی در مرتفع شدن مشکلات آنان است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات