خبرهای داغ:
مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود:

آموزش و توانمندسازی بیش از ۸۰۰ بسیجی از ابتدای سال در شاهرود

سروان پاسدار اسماعیلی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۰۰ نفر از بسیجیان در دوره آموزشی و توانمندسازی امر به معروف و نهی از منکر شرکت کرده اند.
کد خبر: ۹۰۵۸۶۶۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جعفر اسماعیلی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد با اشاره به برگزاری دوره آموزش توانمندسازی بسیجیان در هفته گذشته اظهار کرد: در این دوره سه حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و ولایت و حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در مجموع با حضور بیش از ۲۰۰ نفر دوره برگزار شد که در قالب ۴ کلاس یکروزه در کانون بسیج جوانان شاهرود انجام شد.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۸۰۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی در دوره‌های مختلف آموزش توانمندسازی بسیج شرکت کرده اند و ۲۶ گروه طلایه داران متشکل از هر گروه ده نفر نیز تشکیل و ۳۰ گروه دیگر نیز اضافه شده که در مجموع ۵۶ گروه طلایه داران با سازماندهی ۵۶۰ نفر آموزش و سازماندهی شده اند.
اسماعیلی با اشاره به تدوین جدول زمانبندی تذکر لسانی گفت: این جدول بعد از ماه مبارک رمضان برنامه ریزی و اجرا شده است و تاکنون ۱۱ هفته است که ۴ تیم خواهر و برادر در روز‌ها و یک تیم خواهر و برادر در شب‌ها در بوستان‌ها و پارک‌ها به اجرای ماموریت تذکرلسانی می‌پردازند.
وی با بیان اینکه طبق بازخورد ۸۵ درصد از مردم از حضور این تیم‌ها و نحوه برخورد آن‌ها راضی هستند افزود: در حوزه‌های بسیج روستایی نیز محل‌هایی مانند جنگل ابر، آبشار مجن و پارک بسطام نیز گروه‌های تذکر لسانی فعال هستند و ما این برنامه را در سطح شهرستان اجرا می‌کنیم.
مسئول قسمت امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب عنوان کرد: در این هفته بالغ بر ۱۰۰ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های بسیج جامعه زنان در قالب‌های مختلف نشست، کارگاه، مسابقات فرهنگی هنری ورزشی اجرا شده است.
وی با تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای برنامه‌ها و پشتیبانی از اقدامات بسیج گفت: از فرمانداری و اداره منابع طبیعی که در اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب ما را کمک و یاری کردند تشکر و قدردانی داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها