خبرهای داغ:
سرپرست پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد
سرپرست پلیس امنیت تهران بزرگ گفت :از مدنتذها قبل جلسات هماهنگی با برگزار کنند گان هیات های عزاداری و آتش نشانی برگزار شده و زیر ساخت های لازم برای اجرای پرشور مراسم تاسوعا و عاشورا فراهم است .
کد خبر: ۹۰۵۸۶۶۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی نوروزی  با اشاره به این نکته که نیروی انتظامی قبل از فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی جلسات متعددی با مسئولان و مدیران هیئت‌ها وتکایا تهران داشته و با آموزش همیاران عاشورایی از این خادمان نیز در عرصه ایجاد نظم و امنیت نیز کمک گرفته است افزود:از آغاز مراسم عزاداری امام حسین (ع) پلیس نه تنها هیئت‌ها و تکایای بزرگ حتی هئیت‌های کوچکی که در عمق کوچه‌های شهر تهران قرار دارند را تحت نظارت کامل گرفته و پوشش انتظامی و امنیتی داده است.

وی در ادامه گفت:در خصوص تدابیر پلیس تهران بزرگ در روز‌های عاشورا وتاسوعا از آنجایی که بیشتر مراسمات در کف خیابان انجام می‌شود و تجمع دسته‌های عزاداری به جای تکایا و هیئت‌ها در خیابان است تمامی اقدامات امنیتی، ترافیکی و انتظامی برنامه ریزی شده و نیروی انتظامی با تمامی رده‌های خدماتی همچوم آتش نشانی، اورژانس و ... هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

نوروزی ادامه داد :امیدواریم با همکاری مردم عزیز شهر تهران امسال مراسم عزاداری سرور شهیدان همانند سال‌های گذشته هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها