جمعیت خیریه حمایت از بیماران ام.اس امید زنجان:

رسالتهای انجمن خیریه ام.اس ( امید ) ، اطلاع رسانی ، پیشگیری و درمان است

جمعیت خیریه حمایت از بیماران ام.اس امید زنجان به منظور پیشبرد اهداف و ساماندهی برنامه ها و رویکرد های حمایتی از بیماران ام.اس و همچنین در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هر چه بیشتر به جامعه ، مدیرعامل انجمن مزبور را معرفی نمود .
کد خبر: ۹۰۵۸۶۵۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ نسیم اسلامیه با 6 سال سابقه در جمعیت حمایت از بیماران ام.اس و همچنین فعالیت در بخشها و شرکت های بخش خصوصی با مدرک فوق لیسانس به عنوان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام.اس برگزیده شد .

وی با تشکر از اعتماد و حمایت اعضاء هیئت مدیره انجمن مزبور و با اشاره به وظایف ذاتی و اهداف والای انجمن اذعان داشت ضمن تکریم و تقدیر از تلاشهای صورت گرفته و قدمهای مؤثر و مطلوب در سنوات گذشته این مهم را برخود واجب می دانم که با نگاه عمیق و با مساعی و جدیت هر چه بیشتر رویکرد و فرآیند انسان دوستانه انجمن را اجرا و همچنین تسریع رشد و تکامل خدمات و آگاهی بخشی به جامعه را در خصوص بیماری ام.اس سرلوحه امور قرار دهم .

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام.اس همچنین مهربانی و یاری رسانی را از جمله فرصت های ناب بشریت عنوان داشت و افزود از فرصت پیش آمده بسیار خرسند و سعادتمندم از این رو از وقف فکر و جان در این مسیر پر فروغ دریغ نخواهم نمود .

اسلامیه با تأکید بر اینکه از جمله مشکلات جامعه امروز عدم آگاهی از بیماری و علایم آن است افزود نقشه راه در دست تدوین ، تمرکز بسیار زیادی را معطوف به اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی و در نهایت پیشگیری و تقویت امید به زندگی کرده است .

وی افزود استرس و نگرانی از جمله دستاوردهای دنیا و زندگی امروز است که همواره در رأس دلایل و فاکتورهای بروز بیماری ام.اس می باشد از این رو تلاش خواهیم کرد با آموزش صحیح و به موقع سطح نشاط و سلامت را در زندگی و جامعه ارتقاء بخشیم .       

وی در پایان افزود با توجه به این که انجمن حمایت از بیماران ام.اس استان زنجان یک تشکل مردم نهاد است و اهداف و رسالتهای خود را با حمایت ها و مهربانیهای معنوی و مادی مسئولین و مردم خیر پیاده می سازد لذا حضور سبز این حامیان راستین و انسان های بزرگ در کنار این حرکت بشر دوستانه همواره احساس می شود که قطعاً در تحقق و دستیابی به اهداف نیز بسیار مؤثر خواهد بود .

ارسال نظرات