حجت الاسلام پژمانفر:

بیشترین تاکید شهدا در وصیت‌نامه خود حمایت از ولایت فقیه، حفظ عفت و حیا و اجرای احکام الهی است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین تاکید شهدا در وصیت‌نامه خود حمایت از ولایت فقیه، حفظ عفت و حیا و اجرای احکام الهی است.
کد خبر: ۹۰۵۸۶۴۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام پژمانفر شب گذشته در مراسم وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی (ره) مشهد اشاره‌ای به مقام والای شهدا کرد و افزود: طبق آیه قرآن کریم ما مرده و شهدا زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌خورند و در حقیقت در این نظام هستی کسانی که توانستند تلاششان را خدایی کنند زنده مانده‌اند و فراموش نمی‌شوند.

وی ادامه داد: ۱۴۰۰ سال از شهادت امام حسین (ع) می‌گذرد، ولی چرا کهنه نمی‌شود و اول محرم چنان شوری ایجاد می‌شود، چون ایشان برای خدا حرکت کردند، برای خدا قیام کردند و برای خدا نفس کشیدند.

پژمانفر ابراز داشت: انسان‌ها در این دنیا ممکن است عمر زیادی داشته باشند، ولی آن مقدار از عمر که برای خدا هزینه شده باشد به حساب می‌آید چرا که آن چیزی که فرد در مسیر خدا هزینه می‌کند از بین نمی‌رود.

وی اظهار داشت: کسانی بودند که با امام حسین (ع) بودند، ولی ملازم با امام (ع) نشدند و نتوانستند در کنار ایشان در روز عاشورا شهید شوند چرا که هدفشان خالص برای خدا نبود، اما عده‌ای که از خدا طلب شهادت کردند و خالصانه در این راه قدم برداشتند خدا شهادت در کنار سید الشهدا(ع) را نصیبشان کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متاسفانه بسیاری افراد فقط نماز و روزه و طواف خود را برای قربت الی الله قرار می‌دهند، اما برخی همچون شهدا کل زندگی خود را برای خدا هزینه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین وصیت شهدا مربوط به حمایت از ولایت فقیه، حفظ عفت و حیا و اجرای احکام الهی است، گفت: امروز دشمنان داخلی و خارجی این موارد را هدف قرار داده‌اند و به دنبال تروج بی‌حیایی در جامعه و فاصله انداختن بین مردم و ولایت هستند.

پژمانفر در پایان تاکید کرد: ما نیابد بگذاریم دشمن با کار خود خون شهدا را پایمال کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها