خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

100دستگاه پکیج احتکارشده تحویل کمیته امداد میشود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: کمیته امداد هم درخواست ۱۰۰ دستگاه پکیج احتکاری را داد که این نیاز بررسی شد و مورد موافقت قرار گرفت و امروز این کالا با قیمت ۱۶ میلیون ریال و ۱۸ میلیون ریال عرضه می شود.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۸۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در حاشیه توزیع اولین محموله کالاهای احتکاری در قزوین در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس پیگیری دادستانی، این حکم بسرعت صادر شد چون کالای وارداتی بود باید سازمان صنعت ان را تحویل می گرفت و قیمت گذاری می شد که این کار صورت گرغت.
وی افزود: این پکیج ها باید خدمات پس از فروش هم داشته باشد که وارد کننده کالا مرکز خدمات پس از فروش نداشت لذا مرحله به مرحله کارها انجام شد و اتحادیه تعمیرکاران موظف شد موضوع را بررسی کند و تایید شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین بیان کرد:کسانیکه پروانه ساختمانی دارند می توانند پکیج های احتکاری را که وارد بازار می شود را خریداری کنند.
پرزحمت یادآورشد: کمیته امداد هم درخواست ۱۰۰ دستگاه پکیج احتکاری را داد که این نیاز بررسی شد و مورد موافقت قرار گرفت و امروز این کالا با قیمت ۱۶ میلیون ریال و ۱۸ میلیون ریال عرضه می شود.
وی اظهارداشت: برای اینکه کالاهای احتکمار شده در اختیار مصرف کننده واقعی برسد روش مدونی را پیش بینی کرده ایم و برای این کالا مردم قبلا ثبت نام کرده اند و ما نیز کالاها را از طریق فروشگاههای زنجیره ای توزیع می کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: اگر کالاهای احتکار شده پروفیل باشد در فروشگاه های خاص و لوازم خانگی در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.
وی اضافه کرد:درحال حاضر ۱۲ پرونده دیگر داریم که درحال رسیدگی و صدور حکم است که پس از تعیین تکلیف در اداره تعزیرات حکومتی وارد بازار خواهند شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار